ZABUDNUTÉ DETSTVO

októbra 07, 2019


Pred pár dňami som sa Vás pýtala na instagrame či máte radi jeseň. Niektorí odpovedali že áno a niektorí zase že nie. Aj keď tých ktorý odpovedali že nie nebolo veľa ale nedokážem to pochopiť. Prečo nemáte radi jeseň? Je to preto lebo opadáva lístie a treba ho hrabať? Či preto lebo prší, je chladnejšie a vy musíte nosiť gumáky, či prší plášte, alebo skratka teplejšie oblečenie? Či kvôli tomu lebo sa Vám nechce v tej zime chodiť von a neviete ani čo robiť vonku? 


Asi sme zabudli aké to bolo keď sme boli deti a bola jeseň. Zabudli sme na tu kopu zábavy. Aj keď musíte hrabať lístie tak potom si do neho môžete skočiť. Do tej veľkej kopy lístia, prežiť zase detstvo a cítiť sa ako v jesennej perinke. No a čo že prší. Vytiahni gumáky, prší plášte a dáždnik a horsa vonku do mláky. Uži si tu zábavu, objav v sebe to zabudnuté dieťa.  

Pri fotení mojích fotiek som sa inšpirovala mojími deťmi a viete čo oni robili zatiaľ čo som fotila? Tak isto si to užívali. Skákali do mlák, hádzali kamene do nich, dokonca si v nich umývali ruky. A teraz ma ukameňujte že som im to vôbec dovolila. Sú to deti a ja milujem ak sa smejú, ak zažívajú to pravé detstvo ktoré sme zažívali my. 

Detstvo je len jedno a treba si ho užiť a ak máte deti tak im ukážte to dieťa v sebe. Zaobstarajte si gumáky, prší plášte, dáždniky a poďte von. Púšťajte si s nimi šarkanov. Alebo ak nemáte deti tak tie gumáky sa Vám tak či tak zídu a viete si ich skvelo do kombinovať do rôznych štýlov.
Malé krátke gumáky sa hodia aj do práce, či k šatám tak isto ako aj veľké a vysoké sú elegantné, športové a hodia sa ku všetkému. Aspoň sa potom nebudete sťažovať  aké máte mokré nohy a so správnymi ponožkami či punčochami budete aj v teple. Nemusíte myslieť nato že už ste dospelý a gumáky nie sú proste pre Vás. Naopak sú aj pre Vás aby ste aj vy prežili znova tie okamžiky radosti, šantenia a zábavy práve v jeseni. 

A ak Vás už čaká to hrabanie lístia tak ho zhrňte v gumákoch a potom sa v nich šmýkajte po tráve či hádžte práve do lístia. Choďte do najbližšieho hračkárstva a kúpte si šarkana. Vymrznite trochu na tej zime a zabavte sa s ním. Prežite znova svoje detstvo a spomeňte si nato aké úžasné to bolo byť dieťaťom práve na jeseň. 

Tak čo máte radi jeseň?  Ako si ju užívate vy? Nosíte ešte gumáky alebo ste ich už prenechali malým?


OOTD: 
SVETER, NOHAVICE, KOŽENKA: SECOND HAND
ČIAPKA: ALIEXPRESS
ĽADVINKA, GUMÁKY: GATE












You Might Also Like

10 comments

  1. Skvělý článek. Já mám podzim moc ráda. V dnešní době se dají koupit úplně skvělé gumáky i pro dospělé. Když prší, nosím je velmi ráda. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja :D ale chcem ďalšie a farebný prší plášť :D

      Odstrániť
  2. Já podzim nesnášela, ale poslední roky zpátky ho miluju... všechny ty dekorace, svetříky, teplé ponožky, deky, čajíky, svíčky, má to své kouzlo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tie dekorácie a čaj. mňam škoricovo jablkový alebo moje deti milujú jahodkový z medom :D

      Odstrániť
  3. Podzim mám ráda, ale raději babí léto než plískanice, to se mi pak ráno nechce zvedat z postele. Jako děcko jsem milovala kaštany, teď spíše ocením hezky zbarvené listí a procházky lesem. Gumáky ve městě nevynosím, mít je celý den v práci na sobě, to si nedokážu moc dobře představit, ale někde na venkově by mě taky bavily.

    Moc se mi líbí tvoje čepka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som z mesta a nosím ich v pohode. Chod do roboty v gumákoch a potom sa prezuj. či nemôžeš?

      Odstrániť
  4. Ja jeseň úplne milujem, teším sa že konečne nie sú horúčavy ktoré z duše neznášam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež nemám rada horúčavy lebo sa mi nič nechce :)

      Odstrániť
  5. Ja. milujem kazde rocne obdobie a jeseň zvlast. A. najradsej sucham nohami o opadane listie. Svojmu synovi takisto navleciem gumaky ak treba a poslem skakat do mlaky, alebo ak je krasne ako bolo napr. dnes dovolim mu valat sa po lísti na zemi. Jeseň je čarovna bola by to skoda nevyuzit. A ja ešte zbieram posledne bylinky, plody a zarabam na tinktury a masticky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej tak to je krásne. Ja robím to isté s deťmi. Dame gumáky a ideme sa blázniť.

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe