PLETENINY SÚ TU!!!

novembra 07, 2019



Nemusím Vám hovoriť asi čo je práve trendy, pretože si myslím že tento trend ktorý máte na fotkách je všetkým jasný a videli ste ho už na mnohých socialných sieťach, či už na instagrame, pintereste a všade kde sa teda inšpirujete. Presne tak je to trend pleteniny. Ja som si tento trend úplne zamilovala pretože môžem pletené sukne a šaty nosiť aj v chladné dni a to sa mi páči.Pôsobí to tak žensky, elegantne, niekedy rebelsky pri správnej kombinácii a tak americky. Prečo Americky?

No lebo ak si vezmete takýto klobúk ako mám ja tak mi to pripomenie Hanu Beth ( kedysi scene style queen), ktorá má práve takéto fotky v úpletovej dlhej sukni, sveter, kotníkové čižmy a k tom takýto klobúk a vyzerá to skvelo.Aj keď moja inšpirácia na tento outfit zišla skôr z pinterestu tak si myslím že to vyzerá super. 

Ak si vezmete ale pletené šaty, krátke či dlhé a dáte k ním čižmičky v jemných tónoch, tak môžete vyzerať naopak krásne a elegantne. Je tam jeden aspekt že k dlhým šatám sa hodia teda kotníkové čižmičky zo semišu ale mne sa páčia aj z kože a zase ku krátkym dlhé čižmy či už po kolená, nad kolená alebo aj až po stehna. 

Ja som si preto zaobstarala zatiaľ len kratšie šaty ale už aj tie som skúšala s krátkymi čižmami no nepáčilo sa mi to veľmi preto sa budem musieť poobhliadnuť po dlhých, aj keď ja už mám svoje favorite čižmy vybraté. 

Jedno čo však na tomto trende neviem pochopiť sú pletené topy a kraťasi. Dobre ono je ťažko pochopiť aj sukne ale sukne sú naozaj krásne, hrejú, aj tá krátka sukňa zahreje lebo si dáte poď ňu silonky či pančuchy, ale kraťasi? Vážne? A top? Ak tým myslia návrhári to že v lete, v 30-40°C bude nejaká žena potiť svoje telo a prsia tak to si myslím že to fakt bude len trend pre Američanky, či Angličanky. 

Ale ako hovorím ja, nikdy nehovor nikdy, lebo ja módu zbožňujem a ak sa naozaj tento trend ešte udrží v lete a bude na mňa vykukovať z každého rohu tak mu podľahnem raz dva. Zatiaľ si však budem nosiť sukne a šaty. 

MÁTE RADI PLETENÝ TREND? MÁTE UŽ PLETENÉ SUKNE ČI ŠATY? 

 

OOTD: SVETER, SUKŇA, KOŽENKA, KABELKA: SECOND HAND

KLOBÚK: H&M

 

 

Ak Vás bavia moje články tak sa pridajte aj na youtube kde nájdete mnoho inšpirácii, vlogov, beauty sféru. Samozrejme že sa poteším aj odberu na instagrame kde pridávam rôzne fotky a storíčka aby som Vám mohla byť bližšie.










You Might Also Like

20 comments

  1. Mně se líbí pletené jen svetry. Chtěla bych nějaký oversized. Na takové sukně moc nejsem, ale tobě sluší. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem. No oversise svetre vyzerajú skvelo ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky aj skvelý outfit :) Ja mám doma jeden mohutný pletený sveter, na chladné počasie je super :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Také mohutné sa mi najviac páčia hlavne super vyzerajú na instagrame ☺️

      Odstrániť
  4. Já moc na pleteniny nejsem. Mám radši klasické mikiny, ale už by bylo asi načase, abych si pro tuto zimu nějaký ten pořádný svetr pořídila. :)
    Moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ja som zase ten tip ktorý nemine mikiny ale mam ich zopár doma ☺️

      Odstrániť
  5. Ten svetr se mi líbí nejvíc :) na ty jsem ostatně z pletenin snad jako na jediné :D sukně, kraťasy ani topy se mi popravdě moc nelíbí, ještě jsem schopna snést šaty :D nejlépe takové ty svetrové. K nim potom přesně silonky, koženku (i když teď spíš už kabát), kotníkové kozačky a je top! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Presne alebo mne sa páčia aj svetrové šaty a k tomu vysoké čižmy, opasok ešte alebo len tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I love the way how you dress. Any fashion tips for me?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc ti tento outfit sluší! :) Já nejvíce zbožňuji pletené svetry, k ostatním kouskům pleteného oblečení jsem se ještě nedostala.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tobě to strašně sluší, ale sebe si v tom představit neumím. Ani pleteniny obecně ráda nemám, přijde mi, že mi vůbec nesluší. Teprve nedávno jsem začala nosit alespoň svetry, na ty už jsem si tak nějak zvykla a mamka vždy ráda pletla, tak jsem si jeden objednala i u ní a na ten se těším.
    Hanu Beth si pamatuji, byla můj vzor a dodnes ji sleduji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj môj vzor a ešte Audrey Kitching :D Moja sestra kedy si plietla. Čo by som ja teraz dala za pletení sveter :D

      Odstrániť
  10. Já miluju hlavně pletené svetry :) Ty jsou neocenitelné na podzim ♥ Jinak sukně se mi líbí spíš pod kolena, tyhle dlouhé moc nemusím. A pletené tričko nebo kraťasy bych na sebe nevzala :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak pod kolená si zase nemôže dovoliť každá :D Ale na jeseň a zimu je lepšie dlhšia :) Ja tiež milujem svetre už ich mám takú zbierku že až :D

      Odstrániť
  11. To je nádherný outfit! Podobně dlouhé pletené šaty a sukně mít nemůžu, protože jsem na ně moc malá a křivkatá, ale tobě úžasně seknou. Pleteniny mám ráda. Vždy v zimě vyměním trička za lehké svetříky, je v nich teple a pohodlně.

    Kombinaci svetrů a odhalených nohou mám ráda na fotkách, ale v praxi je možné si ji obléct tak 2x do roka, aby člověk ráno nezmrzl a odpoledne se neuvařil. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to hej :) Ale ak sa dobre oblečieš a vieš malý trik ako byť v teple aj keď máš sukňu tak ich môžeš nosiť celý rok.

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe