VIKTORIÁNSKA MÓDA V MODERNOM ŠATE

mája 31, 2020




 
Od minulého roku, zhruba od jesene sa na nás vrhla lavína nafúknutých rukávov, odhalenými ramenami, kvetov, mašli okolo krku a výšivky. No nikto však netušil že tento štýl je inšpirovaní práve Viktoriánskou érou. Počuli ste už o tomto štýle či ére? 

Tento štýl sa objavil už v 19 storočí, kde vlastne ženy nosili odhalené ramená, mali krásne zvýraznení hrudník, sukne mali niekoľko spodničiek, rukávy boli krásne nafúknuté a nohy im zdobili kotníkové čižmy. Možno si spomeniete na nejaké tie ľahšie devy z vesternových filmov  alebo tie krásne dámy z dáždničkami práve z dôb westernu. Muži tento štýl milujú a milovali, pretože ich priťahoval práve náš hrudník a po odhalený dekolt. 

V našom storočí to však začalo naberať grády malými krôčikmi a ako som už vyššie spomínala, začalo to práve odhalenými ramenami, potom prišli nafúknuté rukávy a momentálne sa objavili topy, blúzky a šaty s mašľami okolo krku. Mňa osobne nadchli nafúknuté rukávy s upnutým okolo zápästia. Pre nás štíhle ženy je to pravé orechové, pretože nám to na prvý pohľad dodá optický objem ( aj keď je to očný klam ). Preto som sa zamilovala do týchto šiat. 
 
Tieto šaty vyzerajú ako viktoriánske ale vďaka modernej potlačí sa presne hodia pre toto storočie a modernú ženu. Navyše jemne púdrová farba na mňa pôsobí romantický a priznám sa že ten veľký výstrih má čo do seba. Zaujme určite mnoho mužov, hlavne ak tam máte čo dať a ukázať ( ako ja napr teraz počas tehotenstva). Musím sa priznať že šaty už mám v šatníku už niečo cez pol roka ale až teraz som sa nejak odvážila ich vytiahnuť a verte mi že nafotiť ich nebola sranda. Nie len že pršalo ale neustále fúkalo, takže mne sa dekolt občas odhalil viac než trebalo a k tomu ten spodný výstrih bol až tak vysoko vyrezaný že susedia u svokry mali občas krásny pohľad na moje nohavičky. 

Ale len čo mi prišli som sa do nich zamilovala. Nemohla som ich však nafotiť skôr než som si našla kotníčkove čižmičky z bazaru. A aby to pekne ladilo a outfit vyzeral aspoň trochu na viktoriánsky štýl tak som sa rozhodla že Vám po prvý krát ukážem moju kabelku z Gate, ktorú tiež mám už nejaký ten rok ale ešte som ju nestihla vyvenčiť. No aj keď som mala to všetko spomenula som si že dámy v 19 storočí nosili krásne veľké klobúčiky. Mne by sa však žiaden takýto veľký klobúk nehodil, pretože šaty mali moderný otlačok. A tak som si spomenula na svoju blogerskú partáčku Eriku a jej krásny čierne klobúčik, ktorý môžete vidieť práve na fotkách a ktorý ste už videli určite aj u nej na blogu. 

Takže keď som všetko konečne mala pokopy prišiel teda deň keď som nafotila tieto fotky, môj outfit a ukázala Vám môj pohľad na Viktoriánsky štýl v modernom svete. Tento trend sa určite len tak nestratí a nezmizne len tak skoro zo sveta, pretože sa neustále objavujú nejaké prvky a tak verím že už aj vy máte niečo z tohto štýlu v šatníku. 

Ak však máte problém s jeho kombinovaním tak mi to dajte vedieť dole do komentára a na mojom druhom blogu pre Vás pripravím článok s malými pomôckami. 

MÁTE UŽ NIEČO V TOMTO ŠTÝLE? POČULI STE UŽ O VIKTORIÁNSKOM ŠTÝLE?

OOTD: ŠATY: MANZARA
KLOBÚK: ERIKA 
ČIŽMY: BAZAR.SK
KABELKA: GATE



[ YOUTUBE ]  //  INSTAGRAM ]  //   FACEBOOK ] 






You Might Also Like

21 comments

  1. Wow, moc hezký a elegantní outfit! O tomto stylu slyším poprvé, ale vypadá to skvěle! :)

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne šaty, krásne fotky. Nikdy som sa nezamýšľala nad tým, že tieto trendy vznikli vo viktoriánskom období, ale musím povedať, že nafúknuté rukávy mám aj ja veľmi rada
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) áno už vo viktoriánskom období sa objavili tieto prvky.

      Odstrániť
  3. Opravdu povedený outfit, sluší ti to! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadají pěkně. :) A hlavně ty fotky jsou moc povedené. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekná kombinácia kúskov. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Opravdu moc krásné kousky, moc ti to sluší! :-)
    Michaela Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jéééé, to vypadá krásně, moc ti to sluší :)
    Sarushef blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento styl teda vůbec neznám, ale mašle okolo krku a nakouknuté rukávy jsem zaznamenala. Bohužel se mi tento styl moc nelíbí, takže nemám v plánu něco takového si pořizovat do šatníku. Ale věřím, že tyhle šaty během těhotenství jsou super! :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No behom hej lebo som ich dostala skôr a boli mi trošku väčšie aj prsia som do nich nemala a teraz aspoň trochu tam niečoho je :D

      Odstrániť
  9. Tohle je fakt nádherný model. Šaty, klobouk, kabelka i ty botky... Vypadáš božsky!

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe