ČO JE ŽLTÉ, TO JE IN!

mája 08, 2019

 

 

Sledujete trendy? Ste trendoholičky ako ja? Čo vlastne znamená byť trendoholik? No takto som sa nazvala ja pretože sledujem čo je trendy a vždy musím mať čo je práve vyhlásené za trend.

 Ak teda sledujete trendy tak určite ste zahliadli že medzi farbami je to žltá, červená a fuksiová. Priznám sa že jedinú farbu ktorú som si vedela na sebe predstaviť bola červená ale ako som sledovala moje obľúbené blogerky, youtuberky a celý ten módny svet tak som si povedala že ani žltá nemusí byť zlá. Ak si ju na kombinujem s mojimi biely a čiernymi kúskami tak ma to trošku oživí. A presne sa tak aj stalo. Medzi moje neutrálne nevýrazné kúsky pribudlo spočiatku tričko z názvom BLONDE, samozrejme že preto lebo som blond ale páčila sa mi aj jeho pastelová farbička. Lenže keď tričko bolo doma tak som začala rozmýšľať čo k nemu, s čím ho na kombinovať aby som tú žltú zase úplne nepochovala? Spočiatku som hľadala ešte nejakú žltú sukňu ale keď som zbadala na pinteteste a aliexprese botičky s mašličkou tak som behala po obchodoch ako keby som mala mravce v zadku a hľadala žlté topánočky s mašľou a našla som práve tieto. Podľa mňa sú dokonalé pretože opätok je hrubý takže sa nemusím báť že sa mi niekde zasekne alebo nedaj bože zlomí ale zároveň sú mäkučké ako keby ste mali papučky. Nie som veľmi opätkoví tip, no všimla som si že teda tu na na blogu sa nejak prezentujem práve na nich ale v reáli ich málo čo vytiahnem, no priznám sa že je to preto lebo už 7 rokov musím nosiť botasky ( mamičky vedia prečo a kto nevie tak si skúste dať opätky a behať za deťmi ). Ale zato som milovníčkou opätku v tom zmysle že ich rada nosím na nejaké príležitosti alebo aj tu na pre blog si ich rada obujem a ešte čo najviac milujem je ak mám nové. Zbožňujem topánky, nie v tom slova zmysle že ich rada olizujem alebo neviem čo, ale proste som šťastná ak sa moja zbierka rozrastá.
No a v poslednom čase to platí o všetkom čo sa tíka módy. Preto sledujem posledné trendy čo si vlastne zaobstarať do šatníka. Medzi farbami to bola žltá a medzi sukňami to bola práve táto nádherná plisovaná sukňa z bonprixu ( s ktorým som nadviazala spoluprácu). Keď mi konečne prišiel kupón že môžem nakupovať tak som sa hneď od prvého momentu pozerala na plisované sukne a zhodou náhod tá ktorú som chcela bola znova naskladnena. Ani neviete ako veľmi som sa jej tešila že konečne aj ja už skoro po od zvonení tohto trendu budem mať aj ja niečo takéto v šatníku. Jej materiál je naozaj skvelý a príjemní na dotyk. Hoc som počítala s tým že bude o niečo dlhšia som aj tak spokojná s jej dĺžkou, veď čo možno ešte natrafím na dlhú až po kotníky. 

MÁTE RADI ŽLTÚ? NOSÍTE UŽ PLISOVANÉ SUKNE?

 

OOTD: HATS: ALIEXPRESS

T- SHIRT, DENIM: SECOND HAND 

SKIRT: BONPRIX

SHOES: SANDRA




















You Might Also Like

7 comments

  1. Ja nie som typ, ktorý sa zaoberá trendami, skôr verím tomu, čo mi sedí a v čom sa cítim dobre. :) Ale žltú farbu milujem, je jedna z mojich najobľúbenejších. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je super. Ja som zase ten tip ktorý pozerá na trendy, dokonca si myslím že keby žltú nevyhlásili za farbu sezóny tak by som asi nikdy po nej nesiahla :D

      Odstrániť
  2. Ahoj zaujal nás tvoj kvalitný blog. Mala by si záujem o spoluprácu s módnym eshopom?Prosím kontaktuj nás na info@manzara.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Príjemné kúsky spojené do jedného outfitu! Osobne žltú farbu veľmi nemusím, ale takáto svetlučká sa mi páči! :) ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani mne sa nepáčila žltá ale ako píšem tak som ten tip človeka ktorý proste musí mať čo je trendy :D hoc aj čo sa farby týka :D

      Odstrániť
  4. Skvelá sukňa a topánky! :)

    http://biankovo.mablog.eu/

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe