AKO SA MÔŽEŠ OPÁLIŤ U SEBA DOMA? || ST. MORIZ

mája 07, 2019

Ako bleduľa som hľadala nejaké riešenie vďaka ktorému budem môcť mať hnedú pokožku, pretože mojím problémom nie je len to že som bledá ale aj to že sa opálim do červena. A tak som minulého roku našla toto úžasné riešenie v podobe samo opaľovacej peny od St. Moriz, ktorú každý vychvaľoval.

 

 

Mala som veľké pochybnosti keďže ju vychválili skôr tie ktoré mali s touto značkou spoluprácu ale tak ja som zase taká že nedám na reči iných a radšej si otestujem veci na sebe. Preto keď bola akcia že majú v predaji boxy tak som si našla ten ideálny pre seba. Ale až po roku som ho konečne mohla testovať pretože nie som tehotná a malého kojím už len večer.
Neviem Vám povedať koľko stál box pretože už nie sú v ponuke ale ak budete mať možnosť tak si ho určite objednajte, pretože v ňom máte všetko čo potrebujete.
Ale skôr ako začneme z recenziu a ako na samotnú aplikáciu tak 24 hodín pred tým než sa rozhodnete že idete do toho by ste sa mali vyholiť alebo vydepilovať. Je to s toho dôvodu že po holení aj depilácii sú póry otvorené a ak si nanesiete penu tak sa Vám vleje do pórov a vy môžete ostať bodkovaná.


A teraz samotná aplikácia a recenzia. Ako prvé je potrebné použiť peeling a tak sa zbaviť starej kože ale aj suchej pokožky.
Po peelingu nasleduje olej alebo telové mlieko. Natriete si suché miesta aby sa Vám tam pena neudržala a nevznikli tak tmavšie miesta.


No a potom samotná pena. Na rukavicu si napumpujte jednu až dve kopčeky peny a potom pomaličky krúživými pohybmi nanášajte od nôh smerom hore. Nechajte zaschnúť a vôla, opálili ste sa priamo u seba doma.



Musím sa priznať že keď som sa na seba pozrela po pol hodinke tak som bola zdesená, pretože som bola khaki zelená a nie hnedá. Pretože sa mi to nestalo po prvý krát tak som počkala ešte hodinku a moja khaki zelená pokožka sa zmenila na krásnu hnedú. Nemala som žiadne fľaky ani moje oblečenie nebolo nijak zafarbené.


Takže ak ste počuli na túto penu chválu tak chválu budete počuť aj od o mňa. A ak Vás nebaví čítanie a chcete vidieť podrobnejší postup tak si pozrite video.

MÁTE UŽ SKÚSENOSTI SO ZNAČKOU ST. MORIZ? SKÚŠALI STE SAMOOPAĽOVACIE PRODUKTY? 




You Might Also Like

13 comments

  1. Kdybych byla po aplikaci zelená, asi bych se taky dost lekla, ale vypadá to parádně. Na tuhle značku stále narážím na FB a dost mě láká ji vyzkoušet, tak aspoň vím, že opravdu stojí za to.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nič od tejto značky som ešte neskúšala, ale už dlho premýšľam nad nejakým samoopaľovákom (som biela ako stena), tak možno nakoniec siahnem po tejto pene :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak bielšia než ja určite nie si. Ja som jak vápenka 😉 teda bola som 😁

      Odstrániť
  3. Ja mám našťastie snedú pleť a rýchlo sa opálim do hneda. Našťastie, pretože týchto produktov som sa vždy bála, že budú pôsobiť neprirodzene alebo tak :D. Ale toto nevyzerá až tak zle :)

    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa bála že skončím zelená alebo oranžová ale nakoniec to dobre dopadlo :D

      Odstrániť
  4. O tejto značke som už počula, avšak ja som sa nikdy nerada slnila ^^' Nenávidím leto, slnko, teplo a všetko navôkol toho :3 Svoju kožu si udržujem výhradne bielu, mliečnu ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja sa ako neslním ale mám rada keď mám hnedú pokožku lebo ja som úplne biela ako stena a pleť mám dokonca takú do žltá ako keby som mala žltačku čo sa mi nepáči :)

      Odstrániť
  5. O tejto značke počujem prvýkrát a popravde mám z podobných produktov strach. Moja pokožka je veľmi netypická a citlivá na akékoľvek vonkajšie podnety. Stačí len ak použijem iný prací prášok a už som celá vyhádzaná :/ preto sa akýmkoľvek samoopaľovacím krémom či penám radšej vyhýbam :)
    NORALIC

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to nemáš ľahké potom. Ja mám alergiu a tiež sa prejavuje ekzémom ale tu mi ho pekne skrilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Za mě nejlepší značka mezi samoopalováky, jaké jsem kdy vyzkoušela :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. OMG! What blogger template you are using pls?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great tips, my skin needs detoxing too!
    Where to get this pls?

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe