NAJVÄČŠIE MÓDNE TRENDY

mája 13, 2019



Už nejakú tu sezónu sú najväčšími trendami odhalené ramená. Ak by sme zašli do histórie módy tak by sme asi prišli nato že tento trend sa objavil už v 90 rokoch a teraz sa objavil znova. Viem že mnoho žien sa riadi trendami ale niekedy sú trendy pre nás niečo ako módna smrť. Veď predsa ženy ktoré majú silnejšie ruky si predsa nevezmú niečo takéto pretože práve ruky by mali zakryť a ukázať ich prednosti. Lenže dnešná doba je taká že nakupujeme toho mnoho nepozeráme poriadne čo nám sedí a potom nám to stojí v skrini pretože si uvedomíme že to proste nie je pre nás a našu postavu to pravé orechové. Viem však že za mnohými trendami stoja aj dva tábori.
V prvom tábore vravia že mať odhalené ramená je úplne v poriadku, púta to pozornosť mužov, my sa vďaka tomu cítime žiadane, sexy a sebavedomo. Ukazujeme len maličkú časť našej kože a to nie je nič zlé.
Naopak ten druhý tábor tvrdí že odhalené ramená alebo hoc aká časť tela je prehrešok. Vraj zo seba robíme korisť, lákame mužov iných žien a sme necudné.
Dalo by sa povedať že súhlasím z oboma tábormi ale ja trendy proste milujem a tento trend mi proste pripomína staré časy keď mi mama prvý krát kúpila top s odhalenými ramenami a ja som si tie ramena tak spiekla že nič iné sa nelúpalo len oni. Ak si top s odhalenými ramenami správne na kombinujeme a vyberieme tak si ho môže dovoliť skoro každá. Tieto topy si môžeme na kombinovať aj s lacláčami. Ak sa mi podarí zohnať lacláče aké zháňam tak Vám nafotím aj taký outfit. Zatiaľ som však zvolila outfit na elegantnú nôtu kde som si vybrala ďalšie trendy kúsky a doplnky. Tak napr čierna púzdrová sukňa je základným kúskom šatníka, proste toto Vám nesmie chýbať a je jedno či ste športový typ alebo elegantní, romantický či retro. Pri každom štýle sa dá táto sukňa využiť a na kombinovať aby sedela presne pre danú ženu. Potom tu máme členkové čižmičky. Aj keď momentálnym trendom sú skôr silonkové čižmičky tak kotníkovými nikdy nič nepokazíte a hlavne ak sú holografické. Vďaka ich nezvyčajnej farbe a prevedení viete ozvláštniť obyčajný outfit. Choker môže outfit vyzdvihnúť ak máte krásnu pleť tak upúta pozornosť práve na ňu a ak nemáte radi náušnice tak si ich jednoducho vymeníte z chokrom. A podľa mňa s topom z odhaleními ramenami vyzerá naozaj skvelo. Čo poviete vy?
Pre mňa sú teda najväčšie módne trendy práve topy s odhalenými ramenami, holografické čižmičky a choker.


AKÉ SÚ VAŠE NAJVÄČŠIE MÓDNE TRENDY? AKÝ MÁTE NÁZOR NA ODHALENÉ RAMENÁ? MÁTE NIEČO Z HOLOGRAFICKÉHO MATERIÁLU?

 

OOTD: TOP: BONPRIX

SUKŇA: SECOND HAND 

TOPÁNKY: BONPRIX

CHOKER: GATE 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You Might Also Like

17 comments

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý outfit, moc ti to na fotkách sluší. Odhalené ramena se mi líbí, ale jak píšeš, ne úplně každému to sedne.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odhalené ramená žiaľ nemôžem mať kvôli hrubším ramenám, nahrádzam to ale veľmi rada topmi s prestrihmi na rukávoch :) Taký menší módny kompromis. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vždy sa nájde kompromis pri každom oblečení a pri každej postave 😊

      Odstrániť
  4. Krásny outfit a červený rúž ti veľmi pasuje :) Ja trend odhalených ramien zbožňujem! :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá blúzka je neskutočne pekná ♥
    A tie tvoje noy ♥ ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. TOP je nádherný ♥ Já sama odhalená ramena miluju, přijde mi to elegantní a ženské :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😊 áno aj mne to tak príde a také nevinné 😊

      Odstrániť
  7. kabátik je peknučký :) holografické milujem a odhalené ramená sú také jemné,ženské ciže taktiež super :) pekný outfit :) ja sa módnymi trendmi moc neriadim :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hoci rada sledujem trendy, vôbec sa nimi neriadim – nie preto, lebo sa mi nepáčia, ale preto, lebo poznám samú seba a viem, že aj keď sa mi teraz páčia odhalené ramená a podobne, po čase ma to prejde a v skrini by mi tak ostali veci, ktoré si už neoblečiem. Snažím sa sústrediť na kúsky, ktoré sú nadčasové a ľahko kombinovateľné – preto mňa určite veľmi zaujala sukňa a plášť. Každopádne – veľmi ti to pristane! ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "HOW TO SUPPORT SLOW FASHION"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno sukňa je zo sekáču a plášť mi darovala susedka :) Úplne ťa chápem :) Ja som tiež bola taká že som mala len zopár kúskov ale ani neviem ako a zrazu mám plný šatník ale samozrejme že zo sekáču :)

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe