WESTERN STYLE IN THE CITY

júna 09, 2020



O tom že sú trendy kovbojské čižmy a celý westernový štýl som Vám už spomínala v článku o tom ako nakombinovať práve tieto čižmy. A mojou najväčšou inšpiráciou je Natália, ktorej fotky pri veľkých kaktusoch, piesočných miestach a kopcoch sú proste top.


No a pri tej inšpirácii som sa rozhodla že si musím aj ja proste zaobstarať nejaké šaty ktoré by sa mi hodili práve k tomu štýlu. Ani neviete aké bolo ťažké nájsť také šaty alebo čokoľvek čo by bolo v tom štýle, aby proste odpovedali mojej predstave až som nakoniec natrafila na tieto krásne červené šaty v bonprixe. Ani neviete aká som bola šťastná keď som ich zbadala a ešte šťastnejšia keď som si ich mohla vybrať v rámci spolupráce.

Tieto šaty sú ale teda mega dlhé ako môžete vidieť na fotkách ale zase je to super práve v tomto tehu období, pretože mi zakryjú brucho ale zároveň ho pekne zvýraznia a navyše sú so super materiálu a navyše sa perfektne hodili k čižmám ktoré som dostala v rámci spolupráce tiež s bonprixom. Včera teda keď som sa chystala na to fotenie zhodou náhod som natrafila na choker, ktorý som si kúpila ešte minulého roku keď sa v mojej mysli spustila myšlienka že nafotím western outfit fotky. Takže som mala aj veľké šťastie nakoniec že som si ho kúpila ešte než pred čižmami a šatmi. Všetko som ešte doladila s Erikiním klobúkom. Ono pôvodne som chcela použiť svoj čierny klobúk na ktorý by som si pripla choker. Čo už, ešte že som mala klobúk od Eriky.

A áno, fotky boli fotené včera keď sme šli na výlet do kameňolomu. Tam som si presne predstavovala že nafotím také fotky ale nepodarili sa mi úplne tak ako som chcela pretože deň pred tým a vlastne aj noc lialo, hrmelo a blízskalo sa. Moja pôvodná predstava bola že tam bude plno piesku, skaly a sem tam zeleň. Proste to čo si pamätám z čias puberty keď sme tam chodili. A včera? Veľa skál - áno, občas zeleň - áno ale piesok, sucho- nie. Ešte ma dokonca napadla myšlienka že pôjdem niekde do pieskoviska a vezmem si sáčok či tašku a naberiem si tam piesok ( ozaj som mala také myšlienky :D ) . Veľmi som si chcela splniť túto predstavu ale nevadí, veď mám celé leto pred sebou a s kameňolom mám ešte veľa predstáv na fotenie. Inak fotografa som si robila s polovičky ja a s polovičky Lukaško ( najstarší syn), takže dúfam že sa Vám páčia.

Páči sa Vám western style? Máte nejaké čižmičky či niečo western už v šatníku alebo plánujete niečo také?



OOTD: ŠATY, ČIŽMY: bonprix
KLOBÚK: Erika
CHOKER: Gate






You Might Also Like

14 comments

  1. Mně se western styl líbí, ale jen ten pánský. A tobě sluší snad všechno. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalé fotky i outfit, úplně se hodí do toho prostředí! Moc ti to sluší. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to zajímavý styl, neokoukaný a zase něco trochu jiného. :) Moc ti sluší, ale myslím, že mně by to nesedělo. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ale nie je to nič nové. Ak si pozrieš Coachellu tak tam je ten štýl úplne udomácnení.

      Odstrániť
  4. Náhodou jsou fotky parádní! A to prostředí toho kamenolomu k tomuto tématu fakt sedí :) Já nic wester nemám, ale líbí se mi v tomto stylu košile :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja by som tiež potrebovala nejaké nové maxi šaty! Pekná farba, pristane ti! ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Každý mi hovorí že sa mi červená hodí len ja sa v nej necítim veľmi dobre :D

      Odstrániť
  6. Dlouhý šaty moc nenosím. Moc se mi líbí, jenže jak jsem prťavá, tak není lehký ideální šaty najít. Ale možná se tenhle rok podívám a konečně se k nim dokopu :)!

    Verča ze Ztracena v Praze | KDYŽ SI ZAMILUJETE KABELKU A DŽÍNY... | OOTD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno ja som ich nemusela hlavne cez tote horúčavy :D Ale teraz cez tehu som rada aj za nie.

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe