VLOG #10 | FASHION SHOW, KAŠTIEĽ, DNO

januára 27, 2019

Tento vlog začínam nedeľou s minulého týždňa, pretože sa mi splnil sen o ktorom som ani nedúfala že sa splní. Skrátka som si hovorila, keď som si ten sen písala na papier a lepila na skriňu, že toto sa mi určite nesplní ale predstava je to pekná. No a div sa svete, tento môj sen sa splnil, pretože som vďaka Erike a môjmu priateľovi mohla byť na módnej show alebo tzv módnej prehliadke. Videla som nádhernú kolekciu od Miseni Juhasz, ktorá bola neskutočná. No a k ďalším návrhárom som sa nedostala už kvôli Olikovi lebo bol hladný a trebalo ho nakojiť ale aj tak to bol pre mňa neskutnočný zážitok a hlavne som rada že som to prežila s úžasnou a inšpiratívnou Erikou ( ktorej nový youtube kanál Vám dám nižšie). Potom sa celý týždeň vliekol v takej pochmúrnej nálade a to som Vám písala aj na instagrame že sa všetko na mňa valí. Ale zase ku koncu som začala stúpať z dna a teraz som zhruba v polovičke cesty na hladinu. Dúfam teda že sa Vám vlog bude páčiť ♥

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe