3 DAY CHALLEGE: NUDE

decembra 08, 2020




 Ahojte Glam rodinka. 


Keďže pre Amkine koliky a nálady nestíham z challengami z instagramu tak teda pridám aspoň tuna outfit z 3 dňa, kde som vybrala tému nude odtieň. Vybrala som to hlavne preto lebo ak sledujete trendy tak určite viete že taký nude odtieň a tón v tóne je trendy a ja keďže som trendoholička tak preto práve táto téma. Mne osobne sa to páči pretože ak to správne nakombinujete tak to vyzerá elegantne. No a tak som teda zvolila nude kabát zo sekáču, biely rolákový sveter bez rukávov pod ktorý som dala tenký svetrík z balónovými rukávmi, nohavice tiež zo sekáču, ktoré som hľadala na inú tému ale až teraz som sa nejak tak do nich zmestila a nakoniec hnedé čižmičky ktoré mám od minulého roku z Gate. No a čo sa týka doplnkov tak tu mám klobúk tiež zo sekáču a kabelka podobná Bottega Veneta ktorú ste už videli v niektorých outfitoch. Takže takto som poňala tému nude a dúfam že sa Vám páči môj outfit a celá jeho kombinácia. 


OOTD: KABÁT, TOP, NOHAVICE, KLOBÚK: SECOND HAND 

ČIŽMY: GATE

KABELKA: SHEIN

ROLÁK: AMERIKA 












You Might Also Like

9 comments

  1. Tyhle monochromatické outfity se mi ohromně líbí, ačkoliv sama vždy sáhnu po barvách - v neutrálních tónech se necítím. Na ostatních je však obdivuji o to více! Krásně sladěno.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím říct, že tobě jak outfit, tak i nude barvičky moc sluší, ačkoliv na sobě si je nedokážu představit, jsem spíše team all black :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ja som si nikdy nevedela seba predstaviť v takýchto farbách :D ja mám rada farby :)

      Odstrániť
  3. Miluju černou, ale béžová je taky skvělá. A tobě moc sluší!!! 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tahle barva na outfitech patří k mým oblíbeným! Skvěle sladěné a moc povedené fotky. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty se tak pěkně oblékáš! :) A moc hezké fotky :).

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe