FUN IN THE SNOW

februára 26, 2021

 



Ahojte Glam rodinka. 


Zhruba pred dvoma rokmi som Vám písala článok s názvom Zabudnuté detstvo, ktoré sa týkalo toho že ako dospelý zabúdame nato aké to bolo byť deťmi a zabudli sme nato aké to je keď je jeseň, prší a vonku sa objavia mláky. Zrazu všetci dospelý kričia na deti aby nechodili do mlák a neskákali do nich. No presne toto isté sa deje v zime. Koncom novembra každý nadáva že nie je sneh, zrazu keď sa sneh objaví tak každý nadáva že je, že je vďaka nemu sneh, zapadnuté cesty, chodníky, deti sa smejú, chodia domov mokré a zmrznuté. 

Asi som divná ale ja osobne si veľmi rada počkám na ten prvý sneh, na deň keď otvorím oči, pristúpim k oknu a uvidím krásne veľké snehové vločky ako padajú a zem sa mení pomaly na bielu perinu. Vždy si vtedy veľmi rada spomeniem na moje detstvo keď som chodila von, guľovala som sa až do pomaly do zmrznutia kostí, sánkovala sa na kopci na lopate či sačkoch. 

Preto aj teraz ako dospelá chodím s deťmi na sánkovačku, guľovať sa, či prejsť sa po snehu alebo dokonca robiť anjelov. Ak ste aj vy dospelý tak nezabúdajte nato aké to bolo, keď ste boli malý a padal sneh. Bol po kolená, ltt sme prešli ale zato tá zábava stála zato. Stavanie snehuliakov bola zábava kde sa spojilo mnoho detí z jedného paneláku a staviali toho najväčšieho snehuliaka na sídlisku, pretože keď ste sa prešli po celom sídlisku tak ste videli mnohých snehuliakov a vy ste chceli prekonať iné paneláky. Preto prestaňte byť pesimisti, nenadávajte na sneh ale zobuďte v sebe to malé dieťa ktoré vo vnútri drieme. 

MÁTE RADI ZIMU? CHODÍTE SA EŠTE SÁNKOVAŤ ALEBO ROBÍTE UŽ LEN DOSPELÁCKE AKTIVITY AKO LYŽOVANIE, ČI SNOWBORDOVANIE? 


OOTD: HAT, HOODIE, JEANS: GATE

JACKET, BOOTS: LONDON













You Might Also Like

8 comments

  1. Krásné fotky! Při pohledu na ty sáňky jsem se úplně vrátila do dětství. :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké sněhové fotky! :) sluší ti to na nich.
    Jinak já zimu mám ráda, ale jen když je opravdu hezky nasněženo přesně, jak si psal a velké sněhové vločky no to to mám ráda. Tento rok jsme byli s přítelem také sáňkovat a byla to prostě sranda :D a po dlouhé době se u nás taky bruslilo na rybníku a to je prostě moje :) taková zima je fajn, žádné bahno apod :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je skvelé. Ako ja korčuľovať na ľade neviem. Ale chcela by som sa to naučiť lebo syn dostal korčule na ľad.

      Odstrániť
  3. Mně moc mrzí, že jsem žádnou koulovačku nestihla :(. Člověk nemá pořádně s kým ani kde :(. Fakt jsem ji plánovala, ale tahle doba je tak na ho-no!

    SPODNÍ PRÁDLO Z SHEIN ZA PÁR KAČEK 💃 - 1. ČÁST | HAUL| Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stačí aj pred blok :D Tak ako kedysi. A určite nejaké deti a ľudia a susedia sa pridajú :)

      Odstrániť
  4. Povedené fotky! :) Já jsem bohužel boby nestihla, ale takových těch klasických zimních radovánek jsem si letos užila až až. <3 Jak píšeš, také miluju ráno vstát a pozorovat vločky z okna, čas se vždycky na chvilku zastaví a pro mě je to neskutečně uklidňující pocit. :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však že áno. Ja nechápem ľudí ktorý práve nadávajú nato že sneží. Preboha veď je to tak krásne, upokojujúce.

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe