HEALTHY LIFE

apríla 06, 2021




 Ahojte Glam rodinka. 

Jedno príslovie vraví v zdravom tele zdravý duch. A ako môžete vidieť na fotkách tak ja sa o toho zdravého ducha snažím aspoň tak trochu. Každé raňajky sú zdravé. Naozaj mám zdravé raňajky. Nejaké ovocie, zelenina, mixnuté buď na smoothie kde pridávam aj proteín alebo ovsené vločky. Ak mi však dôjdu ovsené vločky a ovocie, tak si spravím zdravú omeletu zo zeleniny a vajíčok. Nie som vegánka ani vegetariánka. Neviem si predstaviť žeby som sa vzdala mäsa, to ani náhodou. Po zdravých raňajkách si dám 30 minutové cviky z youtube. A k tomu všetkému potrebujem poriadne pohodlné oblečenie na cvičenie, ktoré som donedávna nemala. Teda mala som ale staré ešte za čias mojej puberty. Preto keď som videla že na Bonprixe majú aj pohodlné oblečenie na cvičenie tak som si vybrala túto športovú podprsenku a legíny na cvičenie. Poviem Vám pravdu. V tak pohodlnom úbore som ešte nikdy necvičila. Podprsenka je s príjemného materiálu ktorý sa mi nečucha podpazuším pri cvičení a legíny sa mi nezarezávajú tam kde nemajú a dokonca sa mi neobjavila ani alergia na nohe ako pri iných športových úboroch. Som mega nadšená s tohto oblečenia na cvičenie.

 No a keďže som chcela byť originálna tak som si vďaka spolupráci zo stránkou Kreativator.sk vytvorila originálnu mikinu z mojím logom. Čo ma veľmi prekvapilo bol mäkký materiál a kvalitne vytlačené logo. Teraz už nebudem cvičiť len 30 minút v tomto mega super oblečení ale budem sa snažiť potiahnuť to na hodinu. Keď mi to moje deti dovolia a dovolí mi to aj moja výdrž, pretože po 5 deťoch tej výdrže nie je už toľko ako pre tým a ani energie. Aby som však mala energie a výdrže viac tak beriem denno denne tieto mäkké vitamíny zo stránky Vitaflul.sk. Práve tieto oranžové sú určené pre nás ženy. Ale o nich si povieme v ďalšom článku. 


CVIČÍTE AJ VY DOMA? JETE ZDRAVŠIE ? 

OOTD: HOODIE: KREATIVATOR

BRA, LEGGINS: BONPRIX

SHOES: DEICHMANN 








You Might Also Like

14 comments

  1. I love working out too. Really like running, going for long walks and kick-boxing.

    www.fashionradi.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já takový sportovec určitě nejsem, ale tebe obdivuji, vlastně všechny motivované lidi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. také se snažím trochu zdravě jako cvičení mám procházky s kočárkem ☺ ty jo ty ses teda hubená ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám prechádzky z kočiarom a kolo mňa ďalšie 4 deti behajú :D Ale večer alebo ráno si vždy zacvičím. To chudá je ako chudá. Brucho po pôrode mi ostalo veľké aj keď to nevidno :)

      Odstrániť
  4. Moc ti to sluší, ta podprsenka je krásná!
    Jinak teda obdivuji cvičení po snídani, já zásadně cvičím ráno na lačno nebo až před obědem, jinak se mi dělá zle :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja práveže musím až po raňajkách lebo keby som cvičila na lačno tak by mi bolo zle.

      Odstrániť
  5. Já se teď poslední dobou také snažím zase najet na "zdravější vlnu" = více pohybu a zdravější strava. S pohybem mám teď paradoxně menší problém, chodím běhat, cvičím... Ale s tou stravou mi to teď tolik nejde, protože jídlo miluju a ráda zkouším všemožné dobroty. Ale snad se mi i tohle podaří prolomit. :) Super článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I am into healthy lifestyle since the pandemic, it makes me more positive inside out!
    But since I work in office again few months ago, I skipped some exercise, I should get back on track! Thanks for the amazing article :)


    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    Instagram : @chelsheaflo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I like your outfit. You look amazing.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe