UŽ VIAC NECHCEM BYŤ ZÁVISLÁ

septembra 13, 2021

 



Ahojte Glam rodinka. 

Ktorí ma sledujete na instragrame tak viete že v poslednom čase sa mi život obrátil úplne naruby. Keďže priateľ začal pracovať v Rakúsku mi z dňa na deň zrušili všetky príspevky na deti. Čiže rodičovský a rodinné už nebudem dostávať kvôli jeho práci. Ak sa ma spýtate prečo, tak netuším. Vraj je to preto lebo pracuje mimo Slovenska a je to proste europský zákon, že ak partner pracuje v zahraničí tak si musíte žiadať všetky tieto príspevky v danej krajine. Ja viem že je to na hlavu, keďže ja s deťmi sme občania SR a bývame tu, ale zákon je proste zákon. Preto mi tu všetko zrušili a teraz ma čakajú papierovačky na rodinné a rodičák z Rakúska.  Táto situácia ma však donútila veľmi premýšľať nad celkovým životom a nad tým ako to je, ako veľmi som sa spoliehala na tieto peniaze a že mesiac čo mesiac som na nich čakala ako na chlieb. Uvedomila som si jednu vec. 

A to že viac nechcem byť závyslá na týchto peniazoch a dokonca ani natom aby som musela neustále od partnera pýtať peniaze na nejaké poplatky, či veci pre deti či jedlo.Samozrejme že on mi všetko dá aj bez toho aby som musela pýtať ale proste nechcem byť závislá na peniazoch od neho. Viem že povinosťou alebo skôr úlohou muža je zabezpečiť rodinu. Ale čo my ženy, ktoré sme doma 3 roky na materskej? To fakt sa musíme spoliehať len nato že nám muž dá nejaké peniaze, či urobí nákup alebo musíme čakať na tie prídavky? Podľa mňa nie. Preto som sa rozhodla že viac nechcem byť závislá od toho čo mi dá priateľ alebo že mi príde rodičák. Mám predsta 3 roky pred sebou a čakať len na tie peniaze a pritom s nich zaplatiť čo potrebujem a málo čo ostane mne samej alebo deťom na nejaké potreby je smiešne. Chcem sa preto naplno venovať jednému projektu, ktorý je podľa mňa skvelý, dokáže mi dať veľa a viem že vďaka nemu môžem zabezpečiť aj rodinu. Už zajtra sa pomaly aj môj instagram, hlavne v reels prenesie do tohto projektu, pretože chcem byť nezávislá. Chcem si sama na seba zarobiť, užívať si život, cestovať, dať deťom všetko na svete, nepýtať si peniaze už od partnera, mať konečne náš vytúžený domček, byť sama sebe šéfkou. 

Mám predsa tri roky pred sebou a keď to dokázali Američanky, Angličanky a ženy z iných krajín, tak prečo nie ja. Prečo ja by som to nedokázala za 3 roky, čo oni dokázali za pol roka, rok či dva. Neviem prečo nie. Moje deti sú veľkou pohonou hmotou a aj toto zistenie že som sa až príliš spoliehala na tieto príspevky. Preto ak aj vy nechcete byť závislé na tejto almužne, nechcete si neustále pýtať peniaze od muža tak mi vkľude napíšte a ja Vám poviem o aký projekt ide. Ja proste viem že stačilo a takáto situácia sa môže stáť hocikomu a hocikedy znova, preto končím s čakaním a idem do akcie. Vy môžete tiež. Môžete si vytvoriť príjem už počas materskej ale to je všetko o nastavení mysle a o tom či by Vás takáto situácia priviedla na psychiatriu alebo si z nej vezmete to pozitívum a začnete vidieť ako veľmi sa na dané peniaze spoliehate. Veď predsa, ak Vám skončí materská tak potom čo? Okrem domácnosti, deti, školy, škôlky budete musieť ešte pracovať. Tak prečo nezačať pracovať postupne cez tie 3 roky a potom po tých 3 rokoch ostať doma a byť sama sebe šéfkou. Takže milé dámy, hor sa do toho. Poďme ukázať svetu aj mužom že nie sme závislé na takýchto peniazoch. 


AKO TO VIDÍTE VY? SPOLIEHALI BY STE SA NA TIETO PENIAZE ALEBO NA PENIAZE OD PARTNERA ALEBO STE SKÔR S TÝCH ŽIEN, KTORÉ SA PUSTIA DO AKCIE? 



OOTD: SUNGLASSES, JEANS: GATE 
TOPBAG: BONPRIX
SHOES: JESSYSS










You Might Also Like

10 comments

  1. Vždycky jsem si přála, abych byla nezávislá a nespoléhala na finanční podporu partnera. Jsem sama a chápu, že s malými dětmi je to třeba složitější, ale rozumím tvému pohledu. Je to složité, ale moc ti držím palce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sledovala jsem tvé stories s tím vším ohledně příspěvků, a tedy je to hrůza a nedává to smysl. Doufám, že se ti vše podaří vyřešit a také, že se ti povede tvůj nový projekt, všechno je možné!
    Já sama jsem velmi nezávislá, nemám ráda pocit, když nezávislá nejsem a pracuji na tom, aby to bylo jen lepší, takže tě úplně chápu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě to víceméně čeká za chviličku, budu nastupovat na mateřskou... A taky nechci být závislá jen na příspěvcích a muži. Já mám možnost si přivydělávat v mé dosavadní práci + mám ještě jeden okrajový přivýdělek, tak po porodu, až se na to budu cítit a uvidím taky jaká bude situace s malým.. Tak si chci určitě i přivydělávat... A taky protože mě má práce baví :). Přeji, ať se ti v projektu daří <3.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Som rada že niekto to vidí rovnako ako ja :)

      Odstrániť
  4. Držím palce, ať se podnikání podaří rozjet a hlavně ať příspěvky na péči vyřídíte co nejdříve. Musí to být velmi nepříjemná situace.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) No bol to šok, že zrazu nemám nič :)

      Odstrániť
  5. Souhlasím s tebou, nikdy bych nechtěla být závislá na penězích někoho jiného a když jsem se osamostatnila od rodičů, cítila jsem se naprosto skvěle! Teď už se jen nemůžu dočkat stěhování a bude to komplet :D Ale věřím, že s dětmi je to o to složitější. Doufám, že se ti bude dařit!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bezva článek a souhlasím s tebou, ať ti vše vychází :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe