NEW DRESS

júna 25, 2022

 



Ahojte Glam rodinka.


Všetci viete že milujem Britské youtuberky a blogerky, pretože majú krásny štýl. A presne podľa jednej Britskej youtuberky som si vybrala tieto krásne šaty. Ona má niečo podobné ale jej štýl sa mi veľmi páči, pretože je taký dievčenský a elegantný. No a keď som videla v Bonprixe tieto šaty tak som si ich hneď musela vybrať. Sú to šaty, ktoré som samozrejme dostala na spoluprácu z Bonprixom. Veľmi krásne letné šaty, ktoré sa dajú ľahko kombinovať. Nayvše majú šnúrky po bokoch, takže si ich pekne prispôsobite k postave. Mne sa hrozne páčia, pretože mi pripomínajú Viktoriánsku éru. Preto som to aj takto nakombinovala. Veľký slamený klobúk, korý je rovný, espadrilky a ratanová kabelka. Trochu moderne a trochu historicky. Bavia ma aj takéto nezvyčajné kombinácie, kde kúsky, ktoré vyzerajú z nejakého historického obdobia skombinujete s niečim moderným. 

You all know I love British youtubers and bloggers because they have a beautiful style. And according to one British YouTube girl, I picked out this beautiful dress. She has something similar but I really like her style because it's so girlish and elegant. Well, when I saw this dress in Bonprix, I had to pick it out right away. It's a dress I got to work with Bonprix, of course. Very beautiful summer dress, which can be easily combined.The naysayers have laces on their sides, so you can adjust them nicely to the figure. I really like them because they remind me of the Victorian era. That's why I combined it like that. A large straw hat, straight bark, espadrilles and a rattan purse. A little modern and a little historical. I also enjoy such unusual combinations, where the pieces that look from some historical period combine with something modern.

ČO HOVORÍTE NA ŠATY? MÁTE NIEČO PODOBNÉ V ŠATNÍKU? 


OOTD: HAT: ALIEXPRESS

DRESS: BONPRIX

SHOES: CCC

BAG: BAZOS 










You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe