NAKUPOVANIE CEZ ESHOP S OBLEČENÍM JE PEKLO !!!

mája 29, 2019



Som typická žena ktorá miluje nákupy. Dobre sú aj typické ženy ktoré neradi nakupujú. Ale každá z nás musí občas niečo nakúpiť. A tie ktoré sme viac doma než vonku či nákupakoch hľadáme riešenie v podobe eshopov. V dnešnej dobe si mnoho žien nakupuje v eshopoch, pretože je to omnoho výhodnejšie a lepšie než sa trmácať po kamennom obchode, nosiť tašky, skúšať šaty a potom sa ešte plakať že na nejakú vec proste nemáme. Presne tak plakať. Mne sa to v poslednom čase deje často krát pretože veci ktoré chcem sú tak predražené že mi je do plaču ale zároveň ma berie zlosť a tak radšej idem do sekáčov kde často krát nájdem danú vec lacnejšiu než v obchode. Momentálne sa obzerám po nejakých slamených kabelkách a už mám dve vybraté z gate, kde jedna je aj v kamennom obchode ale druhá len online. Preto si asi počkám na nejakú akciu a potom si ich objednám naraz cez eshop.
Späť k téme. Milujem nakupovanie aj cez eshopy ale eshop Vám nedá to čo kamenný obchod. Milujem tie nádherné výklady, dokonalé zostavené outfity, keď vojdem do vnútra a vidím tú nádheru tak sa mi podlamujú nohy a to doslovne. Tá vôňa nových veci, žiarivé farby, jemné materiály, vysačky, cinkot pokladne a tá taška v ktorej si nesiete nový kúsok. Píšem to ako nejaká nákupná maniačka ale verte že nie som. Len proste milujem módu, ale to asi hovorím všade :D Takže nakupovanie na eshope je super ale nezažijete tie krásne pocity, nevidíte tu krásu, teda vidíte ale len skrz počítača či mobilu, necítite tie vône, nepočujete cinkot pokladne. Čo sa tíka ešte eshopoch tak som si všimla že v poslednom čase mnoho obchodov nakupuje na aliexprese, wishy, ebay, atď a predáva to za 3 násobnú cenu. Neviem prečo si myslia že ľudia sú hlúpi a nenájdu si danú vec práve na danej stránke. Áno je pár eshopov ktoré nakupuje v Taliansku, Viedni, Londýne a podobne ale zase dajú tomu primeranú cenu. Ani sa nečudujem že nakúpite v jeden mesiac na danom eshope a na druhý už po ňom nie je ani chýru ani slychu. Sama som chcela mať kedysi eshop z bižutériou a dokonca som sa spojila z jedným chalanom a vytvorili sme eshop, kde on mal mužskú časť a ja dámsku ale zhruba po 3 mesiacov sme to vzdali. Hoc sme mali drahšie a kvalitnejšie produkty ľudia sa hnali na čínske stránky kde podobné veci boli za tretinu. 
A preto ma napadajú otázky. Je vôbec ešte dobre nakúpiť na eshope? Nie je lepšie nakupovať v klasickom obchode? Málo ktorý eshop dokonca vymení tovar a ak aj vymení tak sa občas stane že na neho čakáte aj mesiac a potom už máte len nervy, sklamanie z eshopu a hneď niektorí vypisujú na skupiny že aký je daný eshop nespoľahlivý. Mne prišla ponuka práve z takýmto eshopom, kde sú aj kladné recenzie ale zase mnoho zlého popísaného a tak do dnes rozmýšľam či to vôbec prijať. Nechcem sa podpísať pod eshop ktorý Vás mojich čitateľov sklame, či oklame alebo dokonca okradne. Nejak prestávam veriť v eshopy lebo naozaj každá druhá recenzia je zlá. A je jedno ktorý eshop to je. Neviem či je to tím že ľudia chcú len pošpiniť meno eshopu alebo je to skutočne pravda.  Keď čítate tie negatívne recenzie tak ani neviete čo si máte myslieť o eshope alebo danom človeku ktorý to napísal. A preto som radšej trendoholička z kameňáku :)

NAKUPUJETE NA ESHOPOCH? MÁTE DOBRÉ SKÚSENOSTI ALEBO ZLÉ? MÁTE RADŠEJ KAMENNÉ OBCHODY ALEBO ESHOPAKY? 

 

OOTD: KABÁT: LONDÝN

ŠATY: SECOND HAND 

NOHAVICE, TOPÁNKY, KABELKA: GATE

HODINKY: BONPRIX













You Might Also Like

16 comments

  1. love the all black look
    www.stylebasket.in

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já nejraději objednávám oblečení z Bonprixu. Tam vím, že mi sedí a není problém zboží vrátit nebo vyměnit. I když máš pravdu, že se musí čekat. Já si raději nakoupím takto, je to pro mě pohodlnější.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý miluje niečo iné :) ale obe milujeme nakupovanie :D áno bonprix má krásne oblečenie :)

      Odstrániť
  3. Ja oblečenie cez internet nenakupujem vôbec – hlavne preto, lebo potrebujem každý kúsok vyskúšať pred tým, ako zaň zaplatím :D
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "CRUELTY-FREE, VEGAN VS. NATURAL BEAUTY"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mám aj ja tak ale občas sa stane že si niečo objednám.

      Odstrániť
  4. Zrovna nedávno jsem si objednávala legíny (o kterých jsem si říkala, že mi budou určitě sedět) přes eshop. Včera mi přišel balíček a legíny jsem samozřejmě neoblékla. :D Proto už se opět rozčiluji s vyplňováním formulářů o vrácení zboží a s chozením na poštu, jak já to nemám ráda! Ale musím říct, že třeba s nákupy přes Orsay mám jen skvělé zkušenosti (i ta případná výměna je easy). Občas se mi poštěstí a narazím na eshopech na skvělé akce, chce to trénink a trpělivost. :D
    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je to tak ale občas ani do veľkosti sa človek netrafí :D ja mám napr niektoré veci XS, S alebo M. Takže musím veci skôr skúšať než len tak objednať. Ale môže sa stať že ti zašlú aj zlú veľkosť. Ja som si objednala klobúk z ali že veľkosť 54/56 a poslali mi 52/52 detskú veľkosť. A pri ali mi nič iné neostáva len ho predať niekomu inému :)

      Odstrániť
  5. Já oblečení jedině osobně a co si vyzkouším na prodejně :-) na e-shopech nakupuji už jenom drogerii a jídlo, tak se nespletu .-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to máš potom dobre :) u nás v meste je málo obchodov v ktorých by sa mi niečo páčilo a cestovať do iného mesta len kvôli oblečeniu sa mi veľmi neoplatí :) ale zase Gate a second handy máme suprove :)

      Odstrániť
  6. Já docela ráda nakupuju na e-shopech, ale zatím jsem s tím neměla žádný problém :) je pravda, že v kameném obchodě si můžeš kousek rovnou vyzkoušet a ješ i jistotu, ale zatím jsem měla štěstí a v 95% se trefila do své velikosti :) navíc mi přijde, že na e-shopech je mnohem větší výběr :)

    Maris

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to áno :) ale mne zase príde že niektoré eshopy zase nakupujú na ali alebo ebay a predávajú to za nehorázne ceny :)

      Odstrániť
  7. Já na eshopech oblečení nenakupuju a prakticky už nenakupuju ani v "normálních" kamenných obchodech, v poslední době jsem si nejvíc zamilovala nakupování v second handech :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ty si moja krvná skupina :) Ja tiež v poslednom čase nakupujem len v sekáčoch :) ako doplnky a topánky v klasických obchodoch alebo na ali či gate ale oblečenie v sekáčoch :)

      Odstrániť
  8. Já oblečení nenakupuju skoro vůbec, přes internet se tomu vyhýbám (až na Ali, kde jsem si pár kousků pořídila:D), za poslední dva roky jsem si v obchodě koupila tak tři, čtyři kousky maximálně, hlavně proto, že se mi oblečení v obchodech moc nelíbí. V sekáči nakupuju celkem ráda, ale potřebuju na to hodně času.

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe