DIY: OZDOBY DO VLASOV

júna 03, 2019




Medzi blogermi a youtubermi sa rozletel trend sponiek do vlasov ale nie hoc akých. Sociálnym svetom vládnu ozdoby do vlasov z perličkami a ak si spomeniete tak asi 3 roky do zadu boli trendy veľké perlové náhrdelníky kde boli len dve perličky a drôt. No dnes nebudem hovoriť o tomto staršom trende ale práve o tomto momentálnom trende do vlasov. Mnoho známych no aj neznámych blogeriek si začali kupovať sponky do vlasov práve z perličkami a mne sa hrozne páčia, pretože sú roztomilé, krásne ale zároveň elegantné. Keď som sa však pozrela na ceny koľko zhruba stoja tak som ostala zarazená ale zase som mala o dôvod viac vyrobiť si ich sama. A tak Vám dnes prinášam návod ako si takéto sponky môžete vyrobiť aj vy. Poďte teda nato.

Čo vlastne budete potrebovať: 


  • sponky
  • perličky
  • filc
  • sekundové lepidlo
  • taviaca pištoľ
  • nožnice

Ako postupovať: 


Vezmite si obyčajnú sponku a filc kde si pomocou bielej fixky alebo kriedy obkreslite sponku na filc. Pomocou nožníc si filc vystrihnite, tak aby ste urobili aj dieru do stredu. Potom filc za pomoci sekundového lepidla prilepíte k sponke. Medzi tým než Vám lepidlo zaschne si zapnite taviacu pištoľ. Keď už bude dostatočne rozohriata si pomaličky dávkujte lepidlo na filc a do neho si vkladajte perličky. Najlepšie bude ak to necháte celý deň alebo noc schnúť. Tadá a máte sponky. Ak však nemáte klasické pukačky tak Vám stačí ak pomocou taviacej pištole budete perličky lepiť na sponku.


Dúfam teda že sa Vám moje DIY páči a ak ho teda skúsite tak ma nezabudnite označiť ako #DIYGLAM. 


You Might Also Like

16 comments

  1. Prečo mi samej nenapadlo vyrobiť si ich? Ďakujem za tip. Konečne mám voľný čas, čiže rada to vyskúšam.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús 😁 ja som hľadala všade že si kúpim ale ceny ma odradili 😊

      Odstrániť
  2. Tenhle trend jsem už zaznamenala a musím říct, že se mi moc líbí! Projasní to celý outfit a celkově to dodá grády a originalitu. :)
    Já osobně na sponky vůbec nejsem a moc to neumím nosit. :( Ale na ostatních mi to přijde super, skvělý nápad!
    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja nie som na sponky ale ako hovoríš niektorým outfitom to dá grády a preto som si ich vyrobila :)

      Odstrániť
  3. To je super návod! Moc se mi takovéhle sponky líbí a je pravda, ze mam doma plno perlicek, tak bych se na to mohla vrhnout :) Děkuji za tip :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zrovna nedávno jsem viděla podobné sponky v nějakém butiku, ale za nehorázné peníze. Je nesmysl vyhazovat peníze za něco, co si můžu vyrobit doma a ještě mnohem hezčí :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno a hlavne keď tento trend potrvá len jednu dve sezóny a potom ich zas len odložíš na poličku či do krabičky a bude na nich sadať prach :D

      Odstrániť
  5. Mě tenhle trend nějak minul, ale je skvělý nápad si tyhle spony vyrobit sama.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je a neminieš na to ani toľko ako za tie z obchodu :)

      Odstrániť
  6. Koukala jsem, že se tenhle trend rozmáhá čím dál tím víc :) super diy :)

    Maris

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Achjo, to co je v módě vždycky jde mimo mě :D Nikdy to nezaregistruju, ale tyhle sponečky vypadají skvěle! Budou se hodit k letním outfitům a slečnám dodají ještě více ženskosti :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Toto je teraz ultra moderné, inak krásne výtvory. :) Dávam sledovanie. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe