VOĽNÁ SOBOTA

októbra 12, 2019



Želám Vám krásny deň alebo večer, podľa toho kedy to čítate. Verte či nie ale ja tento článok píšem o 6 ráno pretože ma zobudil Samko s tým že je smední a mňa keď zobudia deti v noci tak zhruba takú polhodinu si listujem a bruzdam po internete nejaké ti outfitove inšpirácie. 

Pôvodne mal byť tento článok už vonku od štvrtka pretože som sa Vás pýtala na instagrame či by ste tam chceli vidieť viac mojich outfitov a vy ste si odhlasovali že áno ale potom ma napadlo že ani pre blog nebude zlé ak sem budem prispievať viac. Možno sa mi konečne podarí byť viac aktívnejšia a nalákať sem viac ľudí. Uvidíme časom aj ako to teda s tou mojou aktivitou keďže momentálne sú deti choré takže musíme byť tak trochu ,,doma", snáď im ta hodinka maximálne dve na vzduchu neublížia a vypláva zo seba bacile tak a domov ich prinesú menej. Snáď. 

Presne aj toto je jeden z dôvodov prečo článok vo štvrtok nevyšiel, pretože sme chorí, áno už aj ja, a presne vo štvrtok bol ten deň kedy sme ostali všetci doma kvôli chorobe. Celý deň sme preležali pod teplými perinkami, pili čaj a pozerali rozprávky. Lukáško sem tam popísal veci do školy, pretože je to už môj školák a chcem aby sa učil lepšie než ja či Maťo, no zatiaľ to tak aj vyzerá aj nie. Nosí samé pochváli, testy píše na plný počet bodov ale doma keď ma písať písmena , dokonca ešte podľa predlohy tak napíše namiesto O A. Vždy mu nejak tá ruka utečie a z veľkého písaného O je razom A. Nevadí. Už sa lepší ale jeho pozornosť a myslenie je stále niekde v oblakoch. Snáď sa to časom napraví a on bude naplno sústredení na to učenie. 

Dnešný článok je však o tomto ležérnom, sobotňajšom, voľnom outfite. Aby ste si teda nemysleli že popri 4 deťoch chodím len v opätkoch a že Vám klamem, lebo veď čo naháňať deti na opätkoch je riadna drina, tak som sa rozhodla že Vám ukážem aj môj voľnejší outfit. Možno to znova vyzerá tak že v je to nástrojene ale nie je a ja som v tomto outfite bola púšťať šarkana. Veľmi sa mi zapáčilo ako to vyzerá a tak som ho teda obliekla znova a nafotila aby ste aj športové typy či iné mamičky mali inšpiráciu. Je pravda že ťa šltovka by bola krajšia klasický čierna alebo z nápisom NY ale nemohla som nikde takú zohnať a túto poslala moja sestrička z anglicka pre brata ale nakoniec ju objavili chalani a tak si ju privlastnili. Samozrejme že je im veľká ale deťom to proste nevysvetlíte tak jednoducho ako si myslíte. A tak teda skončila u nás a ja som celkom rada. Budem sa snažiť nejakú obyčajnú nájsť niekde v sekačoch lebo sa mi páčia tieto šltovkové outfity ale zatiaľ takto.

A teraz ma napadlo že k tomuto outfity by sa mi hodil ešte nejaký ten bugybord alebo starý dobrý skejtbord. Čo poviete vy? Na mňa pôsobí takým newyorským ležérnym štýlom. Občas niečo vytvorím a na výsledných fotkách to vyzerá potom takto parádne. Môžete aj vy vyzerať skvelo v takomto uvoľnenom outfite bez toho aby ste sa museli snažiť. 

Tak ja teda idem pokračovať v spánku aby som bola ráno fit lebo ideme púšťať šarkana. Dúfam že sa Vám tento look páči. 

A napíšte mi či aj vy máte radi tieto street looky alebo či ste skôr za eleganciu.
Majte sa teda krásne a neseďte za tým počítačom či mobilom ale poďte von púšťať trebárs šarkana.

PÁČIA SA VÁM SKÔR ELEGANTNÉ OUTFITY ALEBO TAKÉTO VOĽNEJŠIE? 


OOTD: ŠLTOVKA, KOŠEĽA: LONDÝN

KOŽENKA, TRIČKO, NOHAVICE: SECOND HAND

ĽADVINKA: GATE

BOTASKY: DEICHMANN









You Might Also Like

10 comments

  1. Woow, to je paráda, moc ti to sluší! :) Tenhle volný styl moc ráda sleduju. Musím pochválit zvlášť ty džíny, vypadají skvěle!
    Lola-J.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tie jeany som si robila sama lebo boli v celku a dlho som hľadala nejaké potrhané a nakoniec som nikde nenašla tak som si urobila sama :D

      Odstrániť
  2. Jej, toto je najs! Ja sa riadim heslom "každý deň je zo mňa iná žena." A to doslova. &jeden deň si dám thigh high boots, šaty nad kolená a cítim sa ako Rihanna a druhý deň sa ozve moja hip-hopová duša a obliekam si veľkú oldschool adidas mikinu k voľným rifliam a idem si svoj sen ulice. Hah
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to aj ja mám tak no :D Ale tebe sa hodí všetko. Všetky tvoje outfity sú super :)

      Odstrániť
  3. Ty jsi tak hubeňoučká, že si můžeš obléct snad cokoliv a stejně budeš působit jako středoškolačka. :D

    Přiznám se, že jsem si musela vygooglit, co je to "šarkan". Tak snad vám vítr dobře foukal a děti si vycházku užily.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ☺️ no kolo 4 deti sa není ani čo čudovať že som chudunka ☺️ myslela som si že ostane na mne aspin nejaké to kilo ale nič 😐 nevadí 😐 zažili sme kopec zabaví ☺️

      Odstrániť
  4. Mně se líbí oba styly, jak elegantní tak volnější ale musí to žena umět nosit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super outfit, sluší ti to veľmi. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

  6. Best Article buy pain meds online Excellent post. I appreciate this site. Stick with it! Because the admin of this web page is working, no doubt very quickly it will be well-known, due to its quality contents.This website was how do you say it? Relevant!! Finally, I’ve found something that helped me.
    Best Article buy Roxicodone Online Excellent post
    buy Xanax Online
    buy Oxycodone Online

    Best Article buy medications online Excellent post. I appreciate this site. Stick with it! Because the admin of this web page is working, no doubt very quickly it will be well-known, due to its quality contents.This website was how do you say it? Relevant!! Finally, I’ve found something that helped me.
    buy Roxicodone Online
    buy CBD Isolate Online

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe