NA DEŇ FRANCÚZSKOU

októbra 16, 2019



Ak ma sledujete dlhšie tak Vám určite neušlo že náš tatik je vo Francúzsku už niečo cez rok. Nie je tam na dovolenke ani na ničom podobnom, išiel tam za prácou lebo všetci dobre vieme že v zahraničí ľudia zarobia viac než tuna, teda pokiaľ nie ste podnikatelia a on teda nechce byť. Je to ťažké byť takto bez neho ale mám tu ešte rodinu ktorá pomôže. Lenže dnešný článok bude opäť z tej módnej sférky.

Od francúzskych žien sa očakáva že budú krásne, elegantné, trendy, módne ikony so štipkou sex epílu.V dnešnej dobe však každá žena a krajina má nejaké tie svoje módne ikony a celkom sa odlišujú od tých ktoré tu boli kedysi a dnes. Kedy si francúzsky nosili samé sukne, veľké štýlové klobúky, nohavice z vysokým pásom, barety a podobne.

Ja som sa teda nimi inšpirovala samozrejme že s tými baretmi a momentálnou vlnou šiat na ramienka pod ktoré si dáte rolák či tričko, čižmy na nohy, módny časopis do ruky a pri tom zhone v živote s kávou v ruke. Presne takto si dnes predstavujem francúzsky. Jasne že v každej dobe, storočí, mieste sa ta móda bude meniť a menila a viem že sa aj opakuje ale proste tie barety si myslím že to proste k tým Francúzom patrí a mne sa to hrozne páči.

 Ak Vám slnko zapadá alebo sa k nemu správne otočíte tak Vám to vytvorí taky správny uhol, ktorý buď zakryje vašu ,,zlú" polovičku a odkryje tu dobrú alebo spraví to že Vám slniečko nebude svietiť do oči. Mne sa skôr páči to s tými polovičkami lebo to vyzerá tak sexy a žensky. Mať tak ešte pehu nad perou, nejaký ten červený rúž a verím že muži Vám ležia pri nohách.

Ja som sa rozhodla že spojím teda tú staršiu tradíciu ako baret s tou novou v podobe šiat a trička. Vyzerá to dievčensky, nevine a pritom stále tak ikonický. Nemyslíte?

NOSÍTE BARETKY? HRÁTE NIEKEDY ROLU SEXY FRANCÚZSKY?

 OOTD: ŠATY,  TOPÁNKY, KABELKA: SECOND HAND

TRIČKO, BARETKA: PRIMARK

HODINKY: BONPRIX

OKULIARE: GATE

 POHÁR: PEPCO









 

 

 

You Might Also Like

16 comments

  1. táto tvoja rôznorodosť ma moc baví! Veľmi sa ti to hodí a vyzeráš skvelo! Inak by ma zaujímalo, či sa fotíš sama alebo máš nejakého dvorného fotografa.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne. No pri tomto mi asistoval 7 ročný fotograf zo statívom a ovladačom. Ale inak sa fotím sama :)

      Odstrániť
  2. Moc hezké, sluší ti to i takto. Já baretky nenosím. Nelíbí se mi na mně, ale tobě sedí. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej ďakujem. je mnoho baretov a štýlov a strihov. skús nájsť ten svoj :) ja mám napr tvrdé barety ktoré majú daný tvar buď do zadu alebo na bok a potom mäkké ktoré si prispôsobíš ty sama

      Odstrániť
  3. Berets are my all time favorite accessory for fall/winter.
    Love this French inspired look!

    www.fashionradi.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie okuliare sú maximálne geniálne :) Milujem francúzsky štýl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Celý outfit se ti moc povedl a baret ti sluší! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám na baret "žgraně" a vysoké čelo, vůbec mi nesedí, zato tobě tolik sluší! Holt se budu muset spokojit s klobouky. Francouzský styl mám velmi ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada a mne príde že práve barety sú pre vysoké čela lebo ti to aspoň polku zakryje. Aspoň mne to tak príde :)

      Odstrániť
  7. Kdyby jsi kráčela v Paříži vedle Francouzek, nepoznala bych rozdíl. :) Myslím si, že v jednoduchosti je krása a podle toho se ve Francii ženy také řídí. Elegantní, módní a přitom furt tak trochu sexy. Co si budeme, někdy mám dny, kdy nejsem ani jedno. :D
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej ďakujem :) No neviem či by som až tak zapadla :D ale je to milé že si to myslíš :)

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe