AUTUMN WISHLIST 2019

októbra 09, 2019

Neviem ako vy ale ja milujem wishlisty. Vždy keď vidím že nejaká blogerka pridala wishlist tak hneď bežím a sledujem čo to teda dala na ten svoj wishlist aby som sa inšpirovala. 


Wishlisty milujem aj s toho princípu že vďaka ním si stanovujem čo chcem, koľko musím teda pracovať aby som si danú vec mohla kúpiť a o to mám ešte väčšiu radosť keď sa po určitom čase vraciam k wishlistu a vidím že mám danú vec. Je to také divné no zároveň sa teším. 

Nikdy pred tým som neverila nato že ak si spravíte wishlist alebo nejakú nástenku prianí a podobné veci že sa Vám to splní ale od kedy robím s projektom #povedzsiano sa mi moje myslenie nejak prevrátilo a všetko sa mi postupne plní. Pochopila som aj to že bez snahy a nejakého toho výkonu sa proste vaše sny nesplnia. Nikdy si nemôžete myslieť že si dáte veci na nástenku či wishlistu a zrazu sa Vám splnia bez pohnutia prsta len preto že ste ich niekde nakreslili či napísali. A tak isto sa musí proste vyrovnať s tým že niečo sa splní a niečo nie a ak sa to splní tak to nejaký ten čas trvá. Ak si teda dáte také tie väčšie veci na zoznam tak to potrvá ale ak si naplánujete wishlist na týždeň alebo mesiac či deň tak si potom večer len po škrtáte že je to spravené.

Ale späť k môjmu wishlistu. Keď sa na neho tak zadívam tak si musím priznať že som maniak na topánky. Milujem topánky, nové farebné, na opätku či bez. Je to moja závislosť. Tento zoznam sa skladá len z doplnkov, kabeliek a topánok. Je to hlavne preto lebo oblečenie si kupujem v sekáčoch ale málo kedy nájdem v sekáčoch práve dané doplnky ktoré chcem a ktoré sa mi páčia.  Preto nakupujem takéto veci v kamenných obchodoch a to po väčšine v Gate. Viac než polovica veci z wishlistu je práve odtiaľ. 

Ako môžete vidieť tak sa nejak dávam do farieb. Donedávna som bola práve tá ktorá milovala čiernu, bielu, niečo nude a tak ale povedala som si že to skúsim aj z farbami a všelijakými vzormi, takže tu máme hadie vzory a výrazné farby. Na instagrame ste mi napísali že mi červená a oranžová veľmi idú, že ma oživia a tak to chcem skúsiť naplno a dať tam trochu aj tej žltej. 

Áno je tam aj pár veci už ktoré mám pretože tento wishlist som si chystala už od septembra ale nejak som ho nedala ešte von ale keď vidím že vecičky pomaly a iste ku mne idú tak som sa rozhodla že Vám ho ukážem.

No dobre to už je veľa písania a čítania pre Vás takže toto je môj wishlist, snáď sa Vám bude páčiť: 



CHCETE VIDIEŤ KTORÉ VECI UŽ MÁM?

You Might Also Like

12 comments

  1. Úžasný wishlist! :) Barvičky jsou nádherné na podzim :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) áno také som vyberala aby sa hodili pravé na toto obdobie :)

      Odstrániť
  2. Aj ja milujem wish-listy! :) Ináč, všetky tie topánky sú úplne bohovské a tie žlté úrgentne potrebujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty veselé barvičky jsou úžasné. Přeju, aby se ti wishlist co nejdříve splnil a těším se až nám nějaký ten kousek ukážeš na sobě. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No dúfam že sa splní čoskoro. A určite niečo ukážem 😉

      Odstrániť
  4. Ta červená je krásná, ale do té svítivé růžové bych nešla. Tu čelenku do vlasů na zimu už mám z loňska, akorát šedou :) Ale v té červené bych ji klidně taky nosila! Z botiček se mi nejvíce líbí ty červené otevřené. Já na boty naštěstí ujetá nejsem, protože v mé velikosti moc hezké dámské boty nedělají, pokud je vůbec dělají :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako je to možne že nerobia také topánky? veď už robia aj male aj veľké veľmi krásne. Ja mám tiež sivú čelenku ale mám v hlave jeden outfit a presne táto čelenka mi tam pasuje :D

      Odstrániť
  5. Já na tyhle kousky, co na sebe hodně poutají pozornost nemusím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja ich mám zase veľmi rada :D Rada vyčnievam z davu :)

      Odstrániť
  6. Líbí se mi hlavně obě kruhové/půlkruhové kabelky, jsou sice zoufale nepraktické, ale zato tak šmrncovní! V létě jsem si po dlouhém váhání jednu konečně taky pořídila. :)

    Také mám ráda barvy, zvláště teď na podzim je potřeba si den něčím prozářit...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som až teraz nejak začala farby vnímať a obliekať sa do nich :) Neviem či to je tým že sa chcem trošku vyhrať z outfitmi alebo čo mi je :D

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe