LADYWORLD.SK

februára 26, 2016

 
 
Vesmír je nekonečný a jeden spisovateľ tvrdí že ak si niečo veľmi želáte tak Vám to vesmír časom pošle. Donedávna som na tieto reči neverila ale po určitých udalostiach sa musím priznať že na tom niečo bude.
Prednedávnom na stránke Ladyworld.sk prebiehala súťaž o blogerku a ja som teda ani minútu neváhala a zapojila sa. Vašou úlohou bolo napísať recenziu na ich produkty a natočiť krátke video. No aj keď som nevyhrala tak mi poslali balík ako cenu útechy. Aké bolo však moje prekvapenie keď v krabici bola VOSS  fľaša si neviete ani predstaviť. O tejto fľaši snívam už od jej vzniku. Neustále som vyhľadávala či nie je niekde akcia a zľava aby som si ju proste kúpila. A zrazu otvorím balík a ona leží tam. Krásna, priesvitna fľaša so strieborným vrchnákom a napísom VOSS. Ani som nedúfala že ju niekedy budem mať no stalo sa. Takže dnes už pomaly ale isto verím že ak si niečo želáte tak časom to určite dosiahnete. Samozrejme že v balíku nebola len fľaša ale tak isto krásna silikónová jahôdka na sípaní čaj. A preto len čo našporím viac peňazí sa chystám nejaký si kúpiť. Ale prednešok naozaj veľmi pekne ďakujem stránke Ladyworld.sk za tieto krásne vecičky lebo ani netušia ako ma potešili. A Vám vrelo odporúčam túto úžasnú stránku kde nájdete skvelé produkty.
Majte sa krásne

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe