CATRICE AND RIMMEL

februára 27, 2016

 
 
Už dávno som čítala pekné recenzie na značku Catrice a tak som sa rozhodla že ju teda skúsim aj ja. Hľadala som niečo v nude farbe aby som mohla líčiť krásne oči s jemným podtónom a výrazním stredom. A keď mi tá pani v predajni ukázala paletky od Catrice tak som asi 20 min stála ako blbec a rozmýšľala ktorú si vybrať. Nakoniec som siahla po tejto krásnej jednoduchej paletke ( ale po tie ostatné sa vrátim ).Všetky recenzie, ktoré som čítala boli úplne pravdivé. Prašnosť je minimálna a pigmentácia je vysoká. Naozaj sa mi oplatilo investovať do tejto paletky. A keďže som mala už v hlave plán na krásne líčenie tak som si vzala ďaľší rúž od Rimmel Kate 42. Musím sa priznať že tento odtieň je ešte krajší ako ten pred tým. A pozor dievčatá pery nevysušuje. Je pekné mastný a pigmentáciu si naozaj neviem vynachváliť.
Takže šup do obchodu pre tieto neskutočné kozmetické vecičky.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe