FASHION TRENDS 2016

marca 31, 2016



Ahojte moji milí. Dnes som si pre Vás pripravila opäť ďalšie video a to presnejšie z módnej radi. Móde sa chcem určite venovať nie je len teraz ale do budúcna a preto sa budem snažiť tento blog a svoj kanál viesť touto cestou. V tomto videu Vám ukážem módne trendy tejto sezóny, ktoré sme mohli vidieť na móle. Kvôli tomuto videu som pozerala neskutočne veľa prehliadok, študovala časopisy a navštívila mnoho blogov a youtube kanálov. Vybrala som pre Vás 4 najväčšie trendy, ktoré sa mne osobne páčia. Dúfam teda že sa Vám budú páčiť. Do komentárov mi vkľude napíšte či sa Vám páčia tieto trendy a či ste už nejakému podľahli. Inak dole máte ako čerešničku na torte pár tipov kde tieto trendy kúsky zohnať.
1. ROMWE ~ SHEIN // 2. ALIEXPRESS ~ ZARA // 3. ROMWE ~ SHEIN
 // 4. FOREVER21 ~ NIKE

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe