FISH AND POTATOES

marca 01, 2016

 
 
,, Každá žena vie variť ale je na nej či sa to naučí “
Naozaj každá z nás ma v sebe bohyňu varenia a kulinársku šelmu. Stačí ju len v sebe objaviť a vypustiť ju napovrch. Priznám sa že donedávna som bola typická žena alebo skôr dievča, ktoré obskakovala mamička. Varila jej, prala, upratovala a starala sa ako o bábätko. No prišiel ten čas keď som sa musela zobudiť a naučiť sa všetko robiť sama. Keď prišli deti začala som sa učiť variť a preto Vám dnes prinášam recept na obľúbenú rybku so zemiakmi. Dúfam že tento jednoduchý recept skúsite a že Vám bude chutiť.
Potrebujeme:
RYBA:
Filety s kožou
Kečup ( popripade pretlak )
Soľ
Čierne korenie
Grilovacie korene
Alobal
ZEMIAKY:
Zemiaky
Grilovacie korenie
Olej
Soľ
Čierne korenie
Máslo
POSTUP:
Rybie filety si nakrájate na menšie kocky. V miske si zmiešajte kečup ( alebo pretlak) s grilovacím korením, štipkov soli a čiernym korením. Namočte si filety do tejto zmesi aspoň na 20 min. Potom si pripravte plech ( poprípade panvicu ). Filety s omáčkou si pekne obaľte v alobale ( ja osobne dávam 2 kocky filiet do alobalu). Takto pripravené filety si poukladajte na plech a dajte piecť. Medzi tým si ošúpte zemiaky, umyte ich, nakrájajte na kocky a dajte vysušiť. Nachystajte si panvicu, ktorú rozohrejete s olejom alebo máslom. Zemiaky si dajte na rozohriatu panvicu a pridajte k ním máslo, posypte grilovacím korením, soľou a čiernym korením. Keď sa vám zemiaky pekne upečú a ryba tiež môžete servírovať na tanier.
Dobrú chuť

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe