GIRL TALK | NÁKUPNÉ MANIAČKY

apríla 25, 2016

Ahojte všetci. Viem že som Vám sem dlho nič nepridala a nepridala som dokonca nič na youtube ale mám toho teraz strašne veľa. Chodenie s malým na rehabilitácie, neurológiu, vybavovanie škôlky, doktori atď. Takže naozaj nebolo času ani na natáčanie a ani na články. Som však rada že aj napriek mojej ne aktivite je Vás už 26 a na youtube 34. Veľmi pekne ďakujem.
Dnes Vám však prinášam pokec so mnou. Je to video čisto len o mojom názore a mojich myšlienkach, takže nemusíte so mnou súhlasiť. Presnejšie sa v prvej sérii týchto videí vyjadrím k našej slovenskej relácii Nákupné Maniačky. Ak nesúhlasíte s mojím názorom v kľude mi ho sem napíšte. Nie som človek ktorý sa uráža takže beriem aký koľ vek komentár.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe