PRIMARK WISHLIST

apríla 28, 2016

1. NECKLACE // 2. DRESSES // 3. TOPS  // 4. BAG // 5. BIKINI TOP //
 6. BAG // 7. SHORTS // 8. SHOES// 9.  NECKLACE
Ahojte všetci. Určite všetci viete že som s východného slovenska a tuna jediné normálne obchody sú GATE, TAKKO, NEW YORKER, atď. Lenže v našom meste nemáme ani polovicu obchodov, ktoré by sme tu chceli mať a ktoré by fakt stáli zato a tak sa musíme uspokojiť z GATE, TAKKO, KIK, DEICHMAN, CCC a PEPCO. Nič moc, čo Vám budem hovoriť. Lenže ja som veľká milovníčka módy a preto môj šatník momentálne rozpredávam a snažím sa už zaradiť do takého ženského štýlu. Pred rokom by som neminula ani cent na nejaké oblečenie, ani by som sa nepozerala po tých drahších obchodoch ale po narodení posledného syna sa vo mne niečo zlomilo a začala som vyhľadávať módu, blogy o móde, eshopy, fashio youtuberov a podobne. Preto aj môj šatník sa momentálne prerába a formuje do inej podoby. A pri tomto formovaní som si popozerala nejaké maličkosti s PRIMARKU a niektoré s nich by som určite chcela mať doma. Pre niekoho je to len šuntová značka a obchod pre nízku vrstvu ale pre mňa niečo ako sen, keďže som tam nikdy nebola a nemám odtiaľ nič. Takže aby ste nemuseli toho veľa čítať tak sa teda pozrite na moje želania s módy ♥

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe