POL SVETA TO CHÁPE NO MY STÁLE NIE !!!

júna 11, 2016



Niekedy si želám aby ma moje okolie chápalo a vnímalo takú aká som. Že mám svoje plány a sny, ktorým sa oni smejú lebo vraj nie sme v Amerike. Často krát si tak veľmi želám byť naozaj tam kde by ma chápali a kde by mi pomohli s mojimi snami. Podľa názvu ste asi ostali v otázke: ,, čo pol sveta pochopil ale my nie? ”
Moja odpoveď je, že pol sveta pochopilo že blogovanie a youtube je náročný na čas a že my blogery či youtubery si zaslúžime odmenu. Ak pôjdete kam koľvek inak než je Slovensko alebo Česko tak nájdete plno ľudí, ktorý si týmto spôsobom dokážu zarobiť na chlieb či bývanie. Je mnoho ľudí, ktorý vďaka blogu či youtube zbohatli. Ostatné krajiny chápu že to zaberie čas, že pre kvalitný blog je dôležitá nehorázne veľká investícia. Ak chce mať niekto kvalitný blog či youtube musí investovať do foťáku, statívu, sofboxov, pozadia, vecí dôležitých pre články či videá ale aj do času. V práci strávite 8 či 12 hodín a máte tak nízky plat že máte chuť plakať, pretože niekedy tým nevystačíte ani na jedlo a preto si hľadáte druhú prácu. Pol sveta pochopilo že sa oplatí pomáhať a investovať peniaze do blogerov a youtuberov, pretože oni môžu vaše výrobky alebo produkty presláviť, podať ich obyčajným ľudom a vďaka ním váš biznis rastie. Ľudia platia blogerom/ youtuberom aby hovorili o ich výrobkoch plus ešte dostanú ten výrobok.
Slovensko je pre mňa tak pozadu že nechápem že ľudia vôbec blog a youtube objavili. Chcela by som aby ľudia a firmy videli že dávame všetko do toho aby náš blog/youtube bol kvalitný a aby nás uživil. Ale to sa nikdy nestane ak Vás niekto nezačne finančne podporovať alebo Vám niekto neponúkne spoluprácu. Je mnoho úžasných blogov ktoré skončia, pretože si už nebudú môcť dovoliť investovať toľko peňazí a času do blogu. Možno to čaká aj mňa a moje sny o móde či kozmetike sa rozpadnú.
Tak veľmi by som chcela aby sa našiel niekto kto pomôže začínajúcim blogerom/ youtuberom dosiahnuť ich sny, aby ich zafinancoval. Aby sa našiel niekto kto objaví aj môj blog a youtube a povie: ,, Tak ty zato stojíš! Tu máš peniaze pre začiatok a vybuduj svoj blog a youtube tak aby si si splnila sny! ”
Verím že raz sa niekto taký nájde a že objaví mnoho úžasných začínajúcich blogerov či youtuberov alebo aby pomohol tým ktorý sa zasekli na jednom mieste tak ako ja.
Snívajte a verte že raz aj Slovensko či Česko pochopí že si zaslúžime odmenu za našu prácu.
Želám pekný víkend snílkovia

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe