Purple, pink eyes and nude lips // makeup tutorial

júna 18, 2016

Ahojte všetci. Dnes som si pre Vás pripravila opäť nové líčenie. Dlho som hľadala inšpiráciu na nové líčenie a našla som ich veľa ale toto sa mi zdalo najlepšie. Nehľadala som inšpiráciu u iných blogerov či youtuberov, aby ste si nemysleli, ale hľadala som inšpiráciu vonku. Vo farbách ktoré sú momentálne vonku. Nakoniec som si vybrala ružovú a fialovú a myslím si že som spravila dobre. Dúfam že sa Vám táto kombinácia bude páčiť a že Vás aspoň trochu inšpirujem ♥
♡NEZABUDNITE AK VÁS BUDE DO 18. AUGUSTA PRESNE 100 ODOBERATEĽOV TAK VÁM SPRAVÍM ŠPRECIÁLNU GIVEAWAY♡
*Toto nie je sponzorované video
Použité produkty:
♥ maybelline new baby skin
♥ maybelline superstay better skin 005
♥ avon podkladová báza pod tiene
♥ juli rosse 03
♥ juli rosse matteeyeshadow
♥ oriflame vision
♥ l´oreal false lash superstar
♥ max factor pan stik 12
♥ avon
♥ ebay powder pallette
Brushes:
♥ oriflame
♥ gosh
♥ essence
♥ beauty blender ebeline

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe