PENIAZE ROZKOTÚĽANÉ PO ZEMI

novembra 08, 2017

Moja peňaženka už nebola to čo pred tým. Starý zips na drobných sa mi rozchádzal a vždy keď som vytiahla peňaženku tak sa mi peniaze rozkotúľali po zemi a ľudia na mňa pozerali ako na blázna. Takže proste nastal čas nájsť si novú peňaženku.


Takú ktorá vydrží to množstvo drobných peňazí a mnoho kariet, ktoré niekedy ani neviem načo sú. Všade na internete som hľadala niečo čo bude moderné a praktické a hlavne veľké. Až som natrafila v Gate na túto krásnu a modernú peňaženku.
Je krásna čierna, zo semišu a ma na sebe výšivky. Všetky prvky módnych trendov tejto doby. Moje rozhodnutie bolo teda jasné. Vzala som si ju domov. Samozrejme že som ju najprv zaplatila.
No a teraz doma zisťujem že je naozaj super. Všetky drobné sa mi zmestia kde majú, karty majú svoje miesto a moje malé talizmani, ako peniaze z iných krajín a iných čias, kresby od synovca a neterky keď boli malí, a kresby mojich deti proste zapadli do peňaženky ktorá sa mi hrozne páčila.



Takže som konečne nevyhodila peniaze za zbytočnosti ale za užitočnú vec, ktorú máme mať všetci. Jasné že funkčnú nie ako ja donedávna.
To je asi všetko čo som chcela. Preto to radšej ukončím a Vám želám krásny večer alebo deň.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe