BEAUTYBOX

decembra 12, 2017



Zhruba pred rokom, dvomi som sa nevedela nájsť. Milovala som módu ale čo keď máte vyštudovanú kozmetiku. Strašne som chcela mať web a videá len o móde. Ale nejak sa vo mne niečo zlomilo keď som začala objavovať svet krásy, všetky tie tiene, rúže, kozmetické značky a makeup tutoriály. Odrazu som si uvedomila že môžem milovať módu, že si môžem kupovať oblečenie, obliekať sa podľa najnovších trendov ale niekde hlboko pod kožou mám proste beauty sféru.
Začala som nakupovať teda veci z tejto magickej sféry a skúšať všetky tie tutoriály a testovať kozmetiku. No a keď mi prišla ponuka od Asociácie Blogerov či by som teda nechcela Beauty Box tak ma napadlo teda prečo nie. A tak Vám teda prinášam recenziu na tento box.
 Takže čo sa týka obalu hneď po rozbalení zo zabaľovacieho papiera sa mi krabica zapáčila natoľko že som si ju odložila pre jedno DIY ktoré už nosím dlho v hlave. Je krásne čierny a matný takže sa perfektne hodí na moju predstavu.

 Ako prvé Vám dnes predstavím peeling a sprchový gél na telo. Čiže máte to 2v1 čo je pre mňa super lebo ak sa môžem priznať do teraz som peeling nepoužívala ale vždy som si nejaký chcela objednať. Tento krásny peeling je v krásnej bielej krabičke s krásnymi nápismi a obalom. Peeling je v jemne žltej farbe a kokosovo-banánovej vône. Tá vôňa je naozaj krásna a jemná. Nič výrazne čo mne osobne veľmi vyhovuje, lebo silné vône nie sú pre mňa.
 Asi som jediná beauty blogerka a youtuberka ktorá nemá Tengle Teezer, ale už nejaký čas som si ho chcela kúpiť no nejak som vždy nato zabudla. Preto som rada že mi prišiel v boxe. Hneď po prvom prečesaný som veľmi spokojná lebo som si všimla že mi nevytrhal vlasy tak ako starý hrebeň. Takže od dnes je to môj favorit číslo jedna čo sa týka vlasov.
 Jedna vec ktorá sa mi teraz počas tehotenstva hodí je intímni gél. Neustále chodenie na poradne a všetká ta starostlivosť o spod aby ste niečo nepreniesli na malé je náročné. Takže teraz sa musím dvojnásobne starať o svoj podvozok  Gél je číri a veľmi nepení čo mi vyhovuje. Spomínam si že keď som čakala prvého syna tak som mala nejaký gél, ktorý bol hrozne penivý ale pritom tak nepríjemné štípal a potom po nejakom čase ma zase všetko svrbelo. No hrôza. Tento je veľmi jemný a nič ma neštípe a ani nesvrbí.

 Ako ďalšie Vám chcem predstaviť Univerzálny výživný krém značky Weleda.  Krém sa nachádza v krásnej zelenej krabičke ktorá mi pripomína jar. Sú v ňom výťažky z fialky, nechtíka a harmančeku takže pre mňa tou vôňou pripomína jar. Je žltkastej farby, tuhý ale po prvom aplikovaný mi vyšla trochu žltá tekutina. Krém sa môže používať ako maska alebo ako zábal na nohy a ruky. Keď som včera otvorila beauty box tak mi malí ihneď po ňom siahol, otvoril a naniesol trochu na tvár a bol príjemní. Nič mastné, husté a príjemné mi to vytvorilo jemný film na tvári. Mala som krásnu hebkú pokožku a cítila som sa úžasne.

 Yves Rocher je asi nažiadanejšia značka. Teda aspoň čo sa mňa týka. Vždy som túžila mať niečo od tejto značky ale popri deťoch si niečo takéto drahé nemôžem dovoliť a tak som nesmierne rada že mi prišiel tento detoxikačný gél na tvár. Neviem ako popísať vôňu ale je svieža a príjemná. Gél je priesvitný a veľmi riedky. Pripomína mi skôr vodu než nejaký gél.

 Paletiek na obočie nikdy nie je dosť. Vždy môžete natrafiť na nejakú ktorá Vám viac vyhovuje než tá pred tým. Ja som za každý tip paletiek, či už púdrové alebo gélové. Preto som rada že mi zaslali do môj zbierky krásnu púdrovú paletku na obočie od značky Bronx colors. Je to veľmi šikovná paletka ktorá sa Vám zmestí do kabelky a máte k nej aj štetec a zrkadlo, takže už žiadne zbytočné vláčenie štetcov a zrkadiel v kabelke Vám nehrozí. V paletke nájdete svetlý tieň ktorý sa zrejme dáva pod obočie, tmaví tieň hnedej farby a o niečo svetlejší. Takže si môžete vytvoriť ombre obočie len za pomoci tejto paletky.

 Indulona asi jeden krém z piatich ktorý vyhovoval mojím deťom na dupky. Je tu už niekoľko rokov a určite ju každý pozná. Takže si myslím že viac asi k tomu netreba.


Neviem ako ale niekto asi zistil že začínam byť maniačka na rúže, lesky, tekuté rúže atď. Proste čo sa týka pier musím mať asi všetky odtiene a hlavne musím mať niečo čo mi vyhovuje. Žiadne tie matné rúže ktoré sa Vám proste lepia a časom padajú alebo sa šuľkajú na perách. Nie je nič hoši než keď sa Vám uprostred dňa zošuľa rúž a vaše pery vyzerajú ako pery 80 ročnej dámy. Tento Matte rúž od značky Revlon je v krásnej broskyňovej farbe a nádhernej sladkej vône. Milujem rúže ktoré krásne voňajú. Je krásne matný a nelepí. Chvála bohu za takýto rúž a ešte viete čo? Nešuľká sa. Aleluje. Už dlho som nenatrafila na takýto úžasný rúž.

To je všetko z môjho Beauty Boxu a preto dúfam že sa Vám tento článok páčil a prídete znova.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe