HAUL NOVEMBER Č.1

decembra 18, 2017

Ahojte ľudkovia. Vítam Vás pri novom videu, ktoré bude Novembrovi Haul. Viem že je už december ale mala som bohužiaľ zrkadlovku v oprave a nejak sa mi tých veci nazbieralo trošku viac, takže som musela rozdeliť haul na dve časti. V tomto videu Vám ukážem prvú časť plnú dekoratívnej kozmetiky, doplnkov, topánok a kabeliek. Najviac tu však uvidíte veci z dekoratívnej kozmetiky. Nájdete tu kozmetiku od značky Makeup Revolution, Nabla, Evelin, Milani a Naked. Väčšina týchto veci som si zakúpila na krasotike ale tak isto aj na Pink Pande. No a keď som pri hľadaní narazila na paletky od Makeup Revolution na stránke Notino.sk , v ktorých mali byť tiene do bordová a červená tak si hneď objednala 3 paletky. Ale keďže je čias vianoc tak v notino rozdávali k nákupu Mystery Boxi.
Ale ako som spomínala nie je to len beauty nákup ale aj nákup topánok, kabeliek a bižutérie. Ako prvé uvidíte môj nákup z H&M kde som podľahla úžasným sluchátkam a potom klobúku. No a nasleduje nákup z Gate. Ale nebudem viac prezrádzať. Radšej sa pozrite na video a nezabudnite mi napísať komentár čo sa Vám páčilo, čo zase nie a čo ste si vy nakúpili v Novembri.

majte sa krásne 


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe