Makeup Revolution- Welcome to the Pleasuredome Palette REVIEW + SWATCHES

mája 11, 2018



Ak ma sledujete už dlhšie tak ste možno videli aj video kde ukazujem Vianočný stromček od Makeup Revolution v ktorom bolo nespočetne veľa produktov. Ale nejak som popri deťoch na nich zabudla a teraz ich pomaly objavujem a testujem, preto tu aj za posledný čas pribudlo mnoho recenzii na tieto produkty. No rozhodla som sa po čase že začnem točiť aj videá kde Vám priamo ukážem aké sú naozaj produkty. Či sú skutočne tak pigmentované, či sa neprášia atď.



 No a pre prvé také recenzové ale aj makeupové video som si vybrala paletku z názvom Welcome to the pleasuredome v ktorej som objavila naozaj krásne tiene. Presnejšie tam nájdete 18 tieňov, ktoré sú aj matné aj lesklé, aj nude aj výrazné. Preto sa s touto paletkou viete dosýta vyblázniť.



 Ale nebudem viac prezdrádzať a radšej si pozrite video



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe