MÔJ TRETÍ TRíMESTER | MY THIRD TRIMESTER

júla 16, 2018



Pôrod už mám za sebou, ale nechcem nechať otvorenú tému tehotenstvo. Takže predposledné video s tejto série je môj 3 trimester. Ešte do teraz si pamätám ako mi kamarátka na mestskom úrade pri sľube na voľbách oznámila že je tehotná a mne vlastne docvaklo že ja zrejme tiež. No naistotu som to vedela až po tom tehotenskom teste, ktorý vyšiel pozitívne a môj priateľ mi neustále hovoril že to je určite len omyl a že som si to len vymyslela. No uznajte, ako sa dá okašľať tehu test s tým že je pozitívny? Neviem ale on zrejme hej. Ako teda vyzerali moje posledné 3 mesiace tehotenstva som vyrozprávala do videjka. Ak sa Vám tieto videa páčia tak nezabudnite dať like a odber.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe