ČO SOM SI ZBALILA DO PÔRODNICE?

júla 08, 2018




Určite nie som sama, alebo nebola som sama ktorá pátrala po internete čo si vlastne mám zbaliť na pôrodnicu. Každá pôrodnica ma svoj zoznam a ja sa priznám že pri prvom Lukaškovi som mala dosť problém zistiť čo si vlastne mám zbaliť do tej našej.  Mala som však šťastie že pár mesiacov pred o mnou rodila moja bývala spolužiačka a ona mi poradila čo si zbaliť a čo zase nie. Takže sa viem úplne vžiť do kože žien, ktoré idú rodiť prvý krát a nevedia čo si vziať a čo zase Vám netreba, čo Vám bude zavadzať a čo zase je potrebné a na zozname to nie je. Preto som sa rozhodla že natočím video o tom čo som si zbalila ja. Samozrejme že vy si zistite čo je potrebné pre Vašu pôrodnicu ale myslím si že zhruba to čo som si zbalila je asi potrebné v každej pôrodnici.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe