DENNÍK BÁBÄTKA | 1. MESIAC

augusta 01, 2018



Nechce sa mi ani veriť že už prešiel mesiac, od kedy môj Oliček prvý krát videl tento svet. Kedy som počula jeho jemní piskľavý hlások, videla jeho maličkú hlavičku, pocítila jeho malé telíčko na sebe a hlavne bola šťastná že cítim jeho dych. Možno sa to zdá divné ale ten posledný týždeň pred pôrodom bol fakt horor.
A preto som nesmierne rada že môj malinký sa dožil už svojho prvého mesiaca. Vyrástol skoro o 8 cm a pribral o kilo a pol. S veľkosti 56 sa stala 62 a jeho hlavička sa odlepila od podložky. Keď si to tak uvedomujem a spomínam na vývoj mojich 3 klokanikov tak Oliček je asi ten najšikovnejší zo všetkých. Ľudia vravia že každé jeho dieťa je šikovnejšie než to predchádzajúce a zrejme to bude pravda, keďže Lukaško dvíhal hlavku až v 4 mesiacov, Miško až v 3 mesiacoch, a Samko je kapitola sama o sebe, pretože s ním som mala balamuty. Takže v niečom je to pravda ale v niečom nie. Ale nebudem ďalej písať a radšej si pozrite video o jeho vývoji.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe