GARNIER FRUCTIS OIL REPAIR INTENSE

augusta 15, 2018



Som milovníčkou všelijakých šampónov, masiek, kondicionérov a olejčekov, takže keď príde niečo nové na trh tak to musím skrátka skúsiť. A hlavne preto lebo som ešte nenašla ten pravý šampón pre moje vlasy, ktoré menia farbu ako chamelón. Moje vlasy si skrátka vyžadujú intenzívnu starostlivosť a ja sa o ne veľmi rada starám. Zbožňujem ten pocit keď si umývam vlasy, ich vôňu keď sú čerstvé umyté a hlavne ich hebkosť. Preto keď prišli na trh novinky od Garnier Fructis tak som si skrátka povedala že to skúsim.



 Bohužiaľ nedopadlo to dobre. Hoc tam píše že sú v tom oleje a je to bez parabénov tak je to čistá katastrofa. Tak v prvom rade čo sa týka obalu ten je fajn, je žltý, čo pôsobí sviežo a letne a k tomu vrchnák v hnedej farbe ktorý mi pripomína opálenú pokožku, tak jeho vnútro už nie je fajn. Dobre no, vôňa je priam skvelá, je sladučká, krásna a keď si znova umývam vlasy tak vôňa masky sa obnoví a opäť cítim tu krásnu vôňu olejov. Lenže šampón aj napriek jeho vôni, mi neskutočne zničil vlasy. Tak vysušené vlasy som nemala ani keď som si ich odfarbovala melirovacím práškom a peroxidom. Musím si vlasy umyť na dva krát lebo na prvý krát sú tie vlasy naozaj hnusné na dotyk a to sa mi fakt ešte nikdy nestalo. Šampón preto hodnotím ako jednu veľkú katastrofu.



 No maska je už o niečo lepšia. Obal je ten istý, vôňa naozaj krásna a má 3 využitie. Môžete ju použiť po šampóne ako kondicionér či kúru, na vlasy vysušené uterákom na rozčesávanie, alebo úplne suché vlasy na ich úpravu. Ak masku použijem hneď po šampóne tak mám vlásky hebké ako keby boli nové, keď som si ju dala na vysušené vlasy uterákom tak sa mi ľahko rozčesávali, ale keď som si ju dala na totálne suché vlasy tak som ich musela do hodiny znova umyť lebo boli totálne mastné a polepené. Samozrejme že som si ju dávala len na končeky. Za mňa je teda maska aj niečo plus ale aj mínus.



 Ak ste teda shopaholik a milovníčka vlasov tak šampón radšej rýchlo obíďte a masku, tu používajte len na mokré vlasy.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe