AKO NOSIŤ ŠIROKÉ OPASKY?

júna 10, 2019



Keď prišiel tento trend tak som sa veľmi potešila pretože široké opasky sa mi spájajú z pubertou ale aj filmom Sex v meste, na ktorom som závislá. Milujem tento trend lebo vďaka širokému opasku si viete vytvoriť úzky osí pás aj keď žiaden pritom nemáte. Inšpirácie na outfity nájdete všade navôkol a mne sa najviac páčia outfity zo seriálu a filmu Sex v meste. Takže ako takýto široký opasok nosiť si teraz preberieme.

 

AKO OPASKY NOSIŤ A KOMBINOVAŤ

Opasky môžete nosiť s hocičím, topmi, tunikami, svetrami, šatmi atď. Jedine načo si dávajte pozor je aký štýl oblečenia máte práve na sebe. Ak máte na sebe napr romantické vzdušné šaty a chcete aj naďalej pôsobiť romanticky tak nie je asi dobre aby ste si dali kožený neopracovaný opasok ale zase ak chcete vyzerať zaujímavejšie a výraznejšie podtrhnúť svoje neskrotné ja tak práve takýmto opaskom ho ukážete. Momentálne vedie aj tzv komboj trend, takže biele romantické voľné šaty skombinované z hrubým koženým hnedým opaskom a  kovbojskými topánkami s Vás spravia tu pravú trendoholičku a kovbojku v meste. Opasky sa veľmi ľahko kombinujú keďže žijeme v dobe kde sa vlastne hodia aj k športovejším ženám ale aj romantičkám. No je tu pár pravidiel ktoré som Vám spísala dole. 

 

ŠIROKÉ OPASKY A TELESNÉ TVARY

Ak máte širší pás, nevyrázny alebo ho dokonca treba hľadať tak práve pre Vás sú vhodné široké opasky. Vďaka opasku si môžete opticky vytvoriť osí pás ktorý dokonca ani nemusíte mať alebo hoc aký pás ktorý práve vašej postave chýba. Vďaka opasku môžete vytvoriť dojem že ste práve typ postavy presýpacích hodín.
Pri týchto opaskoch je dobre sa zamyslieť aj nad tým či máte pás umiestnený vyššie alebo nižšie a kde ho vlastne chcete vytvoriť. Ak si dobre pamätáte tak v Sexe v meste ich Samantha nosila vyššie kde krásne zvýraznila plnšie prsia a dobre vytvarovaní zadok. Ale pozor si však dávajte nato akú šírku má zase ten opasok pretože práve z veľmi širokým sa môžete priblížiť skôr ženám z 80. rokoch a tak si vytvorite retro štýl. Ak však chcete nosiť opasky nižšie tak tuna si môžete vybrať šírku akúkoľvek chcete ak teda máte pás nižšie.

AKÚ FARBU SI ZVOLIŤ 

Ak chcete zaujať a upútať pozornosť na svoj štíhli pás a bruško tak je dobre ak si zvolíte opasok v zaujímavých farbách s nejakými prvkami. Čím zaujímavejší opasok tým viac pozornosti! A naopak ak chcete upútať pozornosť k tvári a nohám tak si nájdite široké opasky vo farbe oblečenia. 

VAŠA POSTAVA  

 Ak ste menšej postavy tak opasky sú práve ten top aj vďaka čomu môžete svoju postavu predĺžiť. Môžete vytvoriť že ste vyššieho vzrastu než v skutočnosti ste ale pozor nenoste opasok príliš nízko tu na voľte opasky skôr vyššie. Voliť si môžete aj opasky ktoré majú zaujímavé pracky a sú tiež masívne, niekedy sa to nezdá ale na ľudí budete pôsobiť že máte vyššie pás a preto ich opticky oklamete že ste vyššie než v skutočnosti ste. Ak ste vyššej postavy tak Vám sa hodia hoc aké opasky.


Tak to je všetko čo ohľadne opaskov a ako ich nosiť. Dúfam že Vám tento článok pomohol. 


Máte radi opasky? Nosíte skôr široké či úzke? A k čomu ich kombinujete, do akých štýlov?

 

OOTD: SECOND HAND 









You Might Also Like

7 comments

  1. Já široké pásky moc nemusím, nosím jen jeden, a to ke společenským šatům, které mi jsou maličko větší, takže mi skvěle zvýrazní pas a udělá i parádu. :) Jinak na všední nošení vyhledávám pásky co nejmenší, nejlépe žádné. :D

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super veď nie všetci musíme byť rovnaký :) Ja práve tiež hľadám úzky opasok podobný Guccimu :D asi vieš ktorý lebo ho ma skoro každá blogerka či celebritka :D

      Odstrániť
  2. Moja mamka práve zháňa široký opasok, tak jej určite tento článok ukážem :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nech si vyberie hlavne ten pravý :) a nech skúsi ísť aj do sekáčov, ja mám svoje odtiaľ :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. aj ja :D a hľadám ich čím ďalej viac a viac :D neviem čo bude potom keď tento trend už nebude :D

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe