NADČASOVÁ MÓDA

júla 04, 2019



Módnym svetom sa hýbe osveta v podobe nadčasovej módy ale pomerne veľa ľudí a hlavne laikov netuší ani čo to tá nadčasová móda je. Takže nadčasová móda je móda ktorá sa skladá z kúskov ktoré Vám vydržia desaťročia. Taký nadčasový kúsok môžete nájsť v šatníku svojej mami, babky, sestry, sesternici alebo aj second hande. Ak si chcete vytvoriť nadčasový šatník tak je dobre ak začnete od kúskov ktoré sa dajú ľahko kombinovať, hodia sa pre všetky ženy a viete ich využiť na každú príležitosť. Takými kúskami sú biele a čierne tričko s dlhými no aj krátkymi rukávmi ( všetko záleží od ročného obdobia alebo pásma v ktorom sa nachádzate), čierne nohavice či jeansy, biela košeľa, čierna pencil sukňa, čierne lodičky a biele tenisky či botasky. Všetky tieto kúsky si viete poľahky nakombinovať na každý deň a vždy budete vyzerať inak. Preto je dobre ak si pri tvorení šatníka zaobstaráte na začiatok tieto veci a potom k ním už len dokupujete či dopasujete veci podľa vášho štýlu, vkusu, udalosti či práce.
Ale čo som vlastne týmto chcela povedať? Nadčasová móda nemusí byť o drahých značkách, je to proste o kvalite daného kúsku. Nájdite také kúsky v šatníkoch svojich príbuzných a ak im vydržali tie roky tak Vám vydržia ďalšie desaťročia. Vďaka takýmto kúskom môžete zabrániť aj globálnej dajme tomu že katastrofe. V obchodoch si vždy všímam že sa výklady prispôsobujú trendom, tomu čo predniesli návrhári na molách a momentálne už aj blogerským či influrencerským štýlom. Je fajn ak si takýto výklad pozriete a inšpirujete ale takéto kúsky určite nájdete v sekáčoch či spomínaných príbuzenských šatníkoch. Stačí sa len poriadne zadívať, prehrabať alebo nejaký ten kúsok prerobiť a máte trendy nadčasový kúsok.
Aj keď som trendoholička tak svoje trendy kúsky si nakupujem práve v sekáčoch a niektoré sú zase z môjho šatníka alebo dokonca aj šatníka mojej sestry či synovca. Presne tak aj v mužských šatníkoch môžete nájsť práve kúsok pre Vás. Ja som napríklad našla rifľovku s kožušinou okolo goliera a rukávov po mojom synovci ktorý mal vtedy 11 rokov keď túto rifľovku nosil a ja ju nosím práve teraz na jar či jeseň.
Preto sa teraz odtrhnite od počítačov, mobilov, tabletov či notebookov a hľadajte v šatníku príbuzných. U mamky môžete nájsť nejaké tie šaty, kabelky, topánky, doplnky či nohavice a u oteckov môžete nájsť ich biele košele, rifľovky, aktovky a podobne. 
Želám Vám teda príjemné hľadanie a aby ste našli tie najcennejšie poklady módneho sveta. 

Uznávate nadčasovú módu? Máte nejaké kúsky po rodičoch, príbuzných či sekáčov? Kde najradšej nakupujete? 

 









 


You Might Also Like

14 comments

  1. Já mám přesně takové nadčasové módní kousky nejradši! Spoustu věcí mám třeba po mamce, po sestřenicích a světe div se, teď kolem nich chodím v obchodech. :D Myslím si, že takové džízky nebo třeba košile, svetry udělají parádu i jako super retro kousky. :)

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) ako ja spomínam v článku mám po synovcovi rifľovku s kožušinkou a minulého roku v tom chodila polka sveta :D a tá bunda má 12 rokov :D

      Odstrániť
  2. Většina mého šatníku je ze sekáče a právě second handy jsou i obchody kde nejčastěji a nejraději nakupuji :) Po mamce mám jen jednu kabelku, která je ale opravdu nádherná :) Ale myslím si, že teď můj šatník není úplně nadčasový, spíš si teď užívám barvičky a vzory :) Ale jak se znám, tak u mě určitě přijde období, kdy se zaměřím právě na nadčasovou módu :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ako ja :D ale ja skôr teraz už mysľou prechádzam do farebného a elegantného šatníka :D zajtra mám v pláne potriediť veci tak uvidím čo s toho bude :D

      Odstrániť
  3. Veľmi príjemný a elegantný outfit! Ja sekáče obľúbujem ♥ To je moje ♥ ✿

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten top ma veľmi, veľmi baví! Vyzeráš super! Ja milujem sekáče. Väčšina môjho šatníka je práve zo sekáču a priznám sa, že už mám veľký problém vybrať si niečo z normálneho obchodu, lebo buď sú dané kúsky moc drahé v pomere cena a kvalita alebo sú tie veci ako cez kopirák.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) ako mne sa aj veľa veci páči z obchodu ale tak ako hovoríš že proste cena a kvalita je o inom. :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Ďakujem :) stáli len 2,50€ z gate :D ale už sa rozpadajú tak budem musieť nájsť nové :)

      Odstrániť
  6. Nadčasovou módu mám ráda hlavně proto, že jí člověk skombinuje s čímkoliv. V poslední době se mi nelíbí moc móda v obchoďácích, takže poslední úlovky mám z fler.cz, kde šikovní lidé prodávají svoje výtvory :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Povedala by som aj že časť mojej skrine je z maminej skrine, mnoho vecí nosím a vyzerajú stále super :)
    www.thenoela.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je super :) ja by som od mami musela všetko opravovať lebo mama je plnšia a ja chudučka :)

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe