AKO NAKOMBINOVAŤ CYKLISTICKÉ NOHAVICE?

júla 30, 2019

 

Všetci sme postrehli trend cyklistických nohavíc. Ale ak ste o tomto trende nepočuli tak dnes Vám prinášam článok kde Vám pomôžem práve s týmto kúskom. 


Cyklistické gate patrili kedy si len do sféry cyklistov ale dnes je to tak že tieto gate by mali mať aj ženy, ktoré chcú byť trendy, milujú módu a sú tak trochu extravagantné. V Amerike je už bežné že ženy tieto gate zaraďujú aj do svojho office outfitu, pretože pôsobia tak trochu aj formálne a naviac krásne tvaruje postavu. To je asi jedna a jediná výhoda ktorá je pri týchto gatiach, pretože keď som pripravovala tento článok a hľadala obrázky na inšpiráciu tak sa mi stalo že som natrafila aj na pár outfitov ktoré bohužiaľ majú ujmu v tom že ženám nehorázne vyzeralo ich intímne partie a ako povedala Carrie v Sex v meste tak mali tzv Ťaví pysk. Bohužiaľ na toto si treba dávať pozor ak si niečo takéto vyberiete aby ste nedopadli ako dané dámy či Sharlota.

Ale ak ich už máte či chcete si ich zaobstarať ( rovnako ako ja, lebo som proste trendoholička) tak mám pre Vás pár tipov ako ich na kombinovať na rôzne štýly.




K tomu aby ste ich použili do práce stačí malinko. Skombinujte ich z predĺženým sakom, pod ktoré si nemusíte dávať nič alebo len jemnú krajkovú podprsenku. Ak sa však necítite nato aby ste išli na holo a odvážne tak si pod sako vezmite bielu jednoduchú košeľu. K tomu si vezmite topánky buď na lodičky, sandálky alebo hoc aké topánky na opätky. Nebojte tie ktoré nemusíte opätky ich môžu dokombinovať s balerínami ktoré sú špicaté. K tomu si doprajte veľmi jemné doplnky ako jednoduchý náhrdelník, hodinky, okrúhle či jemné náušnice a máte postarané. Čo sa tíka zase kabeliek tak si vezmite aktovku alebo nejakú svoju obľúbenú pracovnú kabelku z kože či koženky. 



To ako chodíte po ulici má vplyv na Vaše okolie a preto je dobre ak sa zamyslíte ako kombinujete tieto gate práve na nosenie na ulici. Aby ste ma nechápali zle, chcem Vám len pomôcť aby ste nedopadli ako ženy z instagramu a Sharlota. Do kombinujte to s mikinou alebo oversize košeľou, k tomu botasky, crossbody kabelka či dokonca aj ľadvinka. Ak to chcete trošku ozvláštniť pridajte k tomu doplnky. Skúste trochu za experimentovať a siahnite po výrazných a veľkých, napr aj po náušniciach so zvieracím vzorom, či veľké náramky. 


Smozrejme že môžete vyzerať aj elegantne a ako dáma v týchto gatiach. Vymeníte proste košeľu a tričko za elegantnú blúzku či top, doplníte to lodičkami či sandálkami, kabelkou alebo aj ľadvinkou. V chladnejšie dni to môžete navrstviť sakom a doplníte len mačacími okuliarmi, či veľkými chanel okuliarmi a jemnými doplnkami.   


Chcete vyzerať nenútené, uvoľnené a pritom trendy? Tak skúste casual štýl. Obyčajný crop top, či skrátená mikina doplnená o výrazný náhrdelník a botasky budú vždy vyzerať skvelo. Ale samozrejme že sa môžete pohrabať aj v pánskej sekcii a vziať si oversize tričko či obľúbené tričko Vášho partnera. K tomu stačí už len ľadvinka, či ruksačik, botasky alebo army boots, jednoduché retiazky a zaujímavé okuliare a verte že ľudí zaujmete raz dva. Možno u niektorých vyvoláte pocit že sa to nehodí ale vy sa v tom budete cítiť voľne. 


Tak a to je všetko pre tento článok. Dúfam že som Vám pomohla ako si tieto gate nakombinovať a ak ste do teraz váhali či si ich zaobstarať tak teraz máte šancu to napraviť, pretože už viete ako na ne. 

MÁTE UŽ SVOJE CYKLISTICKÉ NOHAVICE? PÁČI SA VÁM TENTO TREND ALEBO STE ZÁSADNE PROTI?


You Might Also Like

15 comments

  1. Hezký článek,každopádně za mě to vypadá naprosto otřesně :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem no aj mne sa to zdalo otrasné ale čím viac to vidím tým viac sa mi to páči :D

      Odstrániť
  2. Skvělý článek! Já tenhle trend sleduju na Instagramu a musím říct, že se mi tyhle cyklistické krťasy moc líbí v nějaké elegantní kombinaci. Sama bych si to ale nejspíš nevzala, protože se to nějak vymyká mému stylu. :D
    Navíc jsem je fakt od malička neměla ráda, tak k nim mám asi averzi. :D

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi, že je to hrozně pohodlný! Zatím jsem tento způsob nezkoušela, párkrát jsem se už u podobných šortek pozastavila, ale pak si uvědomila, že stejně úplně nevím, jak to teď kombinovat s tím, co už mám :'D Tak třeba se rozhoupu později. Parádní inspirace!
    Lola-J.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ja sa už obzerám po niečom takom tak som zvedavá či nájdem také ktoré ma záujmu :)

      Odstrániť
  4. Páči sa mi článok a aj nápady, ale myslím, že to nebude kúsok, ktorý by sa v dohľadnej dobe objavil v mojom šatníku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že sa článok páči :) ja ho tiež zatiaľ nemám ale už ho hľadám :)

      Odstrániť
  5. Cože? To je trend? :D Já mám doma několik sportovních kraťas a mamka několik přímo na kolo. Musím se přiznat, že se mi tento styl moc nelíbí. Na kolo jo, ale na normální nošení pro mě ne. Ale s tou oversized košilí to vypadá hezky!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je to trend tejto sezóny :D hlavne v zahraničí :) mne sa to páči práve zo sakom :D

      Odstrániť
  6. Líbí se mi to, ale jak u které kombinace :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je super že sa ti to páči :) aj mne sa to páči len u pár kombinácii :)

      Odstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dufam, ze su to len akoze cyklisticke nohavice. Alebo maju naozaj i vychpchavku na bicykel a traky? :-)


    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já nemám přímo elasťáky, ale ustřihla jsem si několik džín na šortky, který mají také délku do půlky stehen a nemůžu si to vynachválit.Úplně to miluju❤.

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe