DETSKÁ KREATIVITA

augusta 10, 2019



Vždy keď vymýšľam nejaký outfit, fotenie, články či video tak sa snažím využiť svoju kreativínu dušu. No nie vždy sa mi to podarí. Nie každý deň je predsa sviatok a preto ani ja nemôžem vždy mať kreatívne okienko otvorené dokorán. Jasne že by som bola najradšej ak by boli moje videá, články či fotky presne také aké sa mi zrodili v hlave no občas keď ich zrealizujem sú úplne iné. Niekedy sú omnoho lepšie a niekedy zase horšie. 

Keď som začala z youtube sledovala som tie kreatívne videá od zahraničných youtuberiek, ono to  nie je ani teraz inak, len teraz sa už nejak viac inšpirujem a často krát niečo aj okopírujem. Lenže keď niečo okopírujem tak hneď mi nabehnú heity lebo som malinká rybka ale ak niečo okopíruje nejaká väčšia slávnejšia youtuberka tak to je v poriadku. Ale toto nie je téma o ktorej chcem vlastne písať. 
Svoje videá chcem mať kreatívne, do teraz sa učím ako na ilustrácie, efekty, intra, outra atď. Proste dať niečo do videa čo bude viac kreatívne, premakané, niečo čo vystihuje mňa samotnú. 

A to isté platí aj o fotkách či už tuna na blog či instagram. Hľadám miesta ktoré sú fotogenické ale aj škaredé. Miesta ktoré vyzdvihnú môj outfit či mňa samotnú a Vás zaujmú. Viem že pomaly každá tretia blogerka fotí na poliach, bazénoch, hradoch a kaviarňach ale snáď mi to odpustíte keďže som sa blogovaniu do teraz nevenovala až tak aktívne ako oni a ako by som popravde chcela. 

Moja kreativita je niekedy podnietená outfitom či farbou alebo aj náladou či dokonca miestom, ktoré si vyberiem a samozrejme inšpiráciou z pinterestu či instagramu. Najradšej by som bola ak by bola kreativita nevyčerpateľná ale to sa asi nedá. Teda dá ak budete inšpirovať inými blogerkami, youtuberkami a influrencerkami. Vtedy máte šancu že kreativita sa nevyčerpá ale časom už ani nebudete vedieť kde je vaša inšpirácia, kreativita a kde zase len kopírovanie. 

No najmocnejšia a najčistejšia kreativita je u deti. Ich myslenie je tak bláznivé a inšpirujúce že sa máme čo od nich učiť. My dospelí sme už zabudli aké to bolo keď náš gauč bol vlastne loď či pevnina a koberec voda alebo láva, keď sme mali neviditeľného kamaráta, čľapali sa v mláke, hrali z blatom, behali po daždi, liezli po stromoch, hrali sa na detektívoch, čítali si Kamaráta a šmýkali sa po zadku po schodoch. Preto vždy keď idem tvoriť pýtam sa aj svojich deti ako by to spravili oni. Niekedy tie nápady realizujem a niekedy zase nie. 

No naša kreativita sa dospelosťou zmenila na takú dospelú občas nudnú a nezaujímavú. Preto nikdy nezabudnite na to čo ste robili v detstve, ako ste sa hrali, čo ste vymýšľali, ako ste tvorili a zabávali. Kreativita je o tom aby sme aj v dospelosti dosiahli bezhraničné krídla a lietali. 


AKO VNÍMATE KREATIVITU VY? KDE JU ČERPÁTE? KÝM SA INŠPIRUJETE? 

 







 

You Might Also Like

14 comments

  1. Super outfit, ty boty jsou nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Povedený outfit! Kontrast jemných dívčích šatů a wamp lodiček s obojkem je super. :)

    Já mám dost nekreativní práci, tak mi inspirace zůstávají pořádné zásoby na domácí tvoření a různé mimopracovní projekty. A když mi kreativita chvíli chybí, nic se neděje. Pokud je ji potřeba v práci, je to horší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to znie zaujímavo. Neviem si predstaviť žeby som mala byť v práci ktorá nepodporí moju kreativitu :) A Ďakujem za lichôtku na outfit :)

      Odstrániť
  3. Krásný outfit!
    Já nejspíš vůbec kreativní nejsem - inspiraci hledám všude kolem sebe, na Pinterestu a nebo vůbec. :D Často prostě fotím, tvořím, píšu a doufám, že to nějak dopadne. :D

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No na pintereste hľadá asi každý inšpiráciu :D

      Odstrániť
  4. Já mám stejně pořád pusu dokořán. Kdykoliv Tě takhle v outfitu vidím, když Ti to strašně sluší a máš prostě 4 děti, nechápu :D Já se inspiruji všude možně. Jiné blogy, časopisy, přírodou... :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No 4 deti a kilá na prd :D Som rada že mám takú postavu ale občas je to na nervy lebo nemám energiu. Mám podvýživu a nič nepomáha. A ďakujem. Ja sa tiež takto inšpirujem ale väčšinou mi poradia aj chalani :)

      Odstrániť
  5. Moc ti to sluší, ty boty jsou fakt perfektní. :) A inspiraci čerpám z knížek a na pinterestu.

    GrünHauz

    Š.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z pinterestu asi čerpá inšpiráciu veľa ľudí :D a ďakujem :)

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe