MÔJ DRUHÝ TRÍMESTER

júla 12, 2020



Ahojte Glam rodinka.

Sľúbila som Vám že sa s Vami podelím o môj tehotenský denník a tak Vám teda prinášam môj 2 trímester. Takže druhý trimester sa mi začal zhruba 5.3.2020. Nebola to žiadna sláva pretože nám začala corona a tak som sedela doma. Problém nastal však časom keď som mala ísť do doktora a ja som musela mať rúško. Najprv sa mi ťažko dýchalo, mala som pocit úzkosti a dokonca ma chytala panika že bábätko nemá dostatok kyslíku. Ale aby toho nebolo málo keď som mala zrazu po mesiaci prísť na poradňu nastal problém čo i len vyliezť z vchodu. Aspoň 10 minút som musela stáť vo vchode a predychavať to že musím ísť von. Úplne ma ovládla panika, takže keď prišiel voľnejší režim a mala som ísť do obchodu tak som musela ísť najprv v sprievode. Úžasný druhý trímester. 

V tomto trímestri som pribrala necelé 3 kg, vraj to nie je veľa ale čo Vám budem hovoriť keď do svojich normálnych nohavíc sa nezmestím a musím si pozerať všelijaké tutoriály ako si upraviť oblečenie. Väčšinou som to vyriešila gumičkou alebo ak už ani to nepomohlo tak som siahla po boyfriend džínsoch alebo leginach. Ku koncu bolo už však tepľúčko takže prišli na rad aj šaty a sukne, samozrejme že s gumičkami. Zo svetrami, tričkami a blúzkami to nebolo až tak hrozné lebo som ich mala v oversize veľkosti. Nohy mi nepuchli a ani nepuchnú takže v kľude môžem nosiť opätky keď mám chuť. Moja lenivosť je však čím ďalej tým väčšia a preto ani veľa nefotím či dokonca už cez 2 mesiace nebolo nové video na youtube. To veľké brucho mi proste vadí a pripadám si kvôli nemu ako nemotora. Ľudia ktorí ma vidia od zadu my hovoria že keby sa neotočím tak ani nevidno že som tehotná. Moje nohy, ruky, tvár a celkovo telo až na brucho sú stále rovnaké ale to brucho, pekne prosím to je tak veľké že vyzerám ako keby som čakala dvojičky. Ťažšie sa mi stáva z postele, takže sa musím celá prevaliť na bok a potom sa pomaly odplaziť až ku koncu postele a preklopiť sa na nohy. Hlava sa mi ešte občas točí ale už to nie tak hrozné. Keďže je vonku už teplejšie tak aj mne je strašne horúco. Cez noc musím spať pri otvorenom balkóne a okne. Niekedy mám však noci také že si cítim nohy. To neznamená že mi smrdia ale proste cítim v nich taký nepokoj. Nie je to trpnutie ale proste ich nedokážem ich uvoľniť natoľko aby som mohla zaspať. Preto mi doktor nasadil magnézium. A aby toho nebolo málo tak som sa znova obsipala ako pri Olikovi. Neskutočne ma svrbí telo a mám po sebe samé pľuzgiere. Vlasy si umývam normálne šampónom ale telo len čistou vodou. Väčšinou ma to začne svrbieť keď sa kúpem v teplejšej vode alebo mi slniečko páli na kožu. Skúsila som všetky možné krémy ale ani to nepomohlo. Takže mastenie nepripadá v úvahe.



Keď už sme pri doktoroch tak som znova bola na odbere krvi. Našťastie všetko dopadlo v poriadku. V druhom trímestri som ešte podstúpila testy na cukor na internej ambulancii. Do ambulancii som musela prísť ráno, odovzdať moč, napojili ma na EKG stroj, doktorka skontrolovala či mi neopúchajú nohy, zmerali mi tlak a vzali krv zo žíl a prsta. Do hodiny som musela zjesť 2 rohlíky, 2 trojuholníky syrečka, a vypiť 2 dcl čaju do ktorého som musela nasypať 4 sáčky cukru. No a po tej hodine som opäť odovzdala moč a vzali mi krv z prsta. No a po ďalšej hodine som opäť dala moč a krv z prstu, tento krát na lačno. No a to bolo všetko. Po týždni som šla po výsledky a čuduj sa svete, všetko bolo celkom v poriadku až na železo ktoré mi kleslo a ešte mi vyšlo že mám nedostatok draslíka. Môj gynekológ na základe týchto vyšetrení mi navýšil dávku magnézia a ja som si sama dokúpila železo a draslík. Takže teraz beriem kopu vitamínov. Spoločné z kyselinou listovou. No a na každej poradni mi robil prehliadku zo spodku. Tam to nie je tiež ružové pretože mám mäkký kŕčok a to môže znamenať že sa bábätko môže narodiť predčasne, preto mám nariadené spať bez vankúša pod hlavou ale zato vankúšmi pod nohami. Nedá sa tak veľmi spať ale zase ten pocit unavených nôh je lepší. Keď som prešla 21 tt tak som sa dozvedela aj pohlavie bábätka ale o tom Vám chystám samostatný článok, pretože už mi to povedal 3x takže tomu začínam aj veriť. 

Tak a to bol celý môj 2 trímester. Dúfam že ste ho mali lepší než ja. 

Majte sa teda krásne 


You Might Also Like

15 comments

  1. Krásny článok! Veľmi sa mi páči, že to opisuješ reálne a dozvedela som sa pár naozaj zaujímavých informácií. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Je to veľmi reálne lebo je to pravda :D

      Odstrániť
  2. Krasne fotky spokojene nastavajici maminky ♥ Deset let je dlouha doba, nekdy treba zopakovat. Ja nebydlim v Londyne ale trosku dal, jih Anglie, na pokraji mesta kde je krasna priroda a kosteliky. To mam mnohem radeji nez ten ruch velkomesta :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja sestra je hodinu od Londýna a v Londýne sme boli 3x keď som tam bola. Teraz sa presťahovala na nejaký vidiek do domčeku. Mne osobne sa veľmi páči celé anglicko. A Ďakujem za krásny komentár

      Odstrániť
  3. veľmi ti to pristane :) a som zvedavá na pohlavie miminka :D
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) no tak o 3 týždne sa to dozviete :D

      Odstrániť
  4. Je super, ze takto pises o těhotenství, jednou chci urcite take take dítě, tak me me dost zajima, jak to zeny prozivaji :D tak hlavne, ze mas testy v poradku a dite snad nebude predcasne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každé tehotenstvo je iné. Napr aj toto 5 je úplne iné než bolo 1 alebo 2. A Ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Teda to je zážitků při těhotenství, co vše si musí člověk hlídat na co dávat pozor aby dítě bylo zdravé při narození. Je to teda hodně rozporuplné období, nálady, nepohodlí dlouhodobé už téměř od začátku. Držím palce aby se dařilo dál vše v pořádku a děťátko aby se narodilo v pořádku :--)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Děkuji za takové pravdivé články. 😄😊 Těhotenství ti moc sluší♥️

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já teda těhotná ještě nikdy nebyla, ale asi to bude jízda :D Poslední 2 dny mě hrozně bolí žaludek a vůbec mi není dobře. Nepoznám, jestli mám hlad nebo mě bolí břicho a když se najím, bolest je ještě horší :/ Mamka říkala, že to se mnou chvíli při těhotenství měla, tak se mám na co těšit. Na pohlaví jsem zvědavá ♥ Moc krásné fotky, moc Ti to na nich sluší ♥

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No cez tehotenstvo tu bude ešte horšie. Pohlavie bude už čoskoro online tak sa určite príď pozrieť :)

      Odstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe