AUTUMN IN THE PARK

novembra 30, 2020



 Ahojte Glam rodinka. 

Dúfam že sa máte skvelo a užívate si prvý sneh. My sme sa vybrali do parku lebo keď mi prišla táto leopardia sukňa z bonprixu tak som si hneď vymyslela outfit v jesennej tématike. Ale čo si budeme hovoriť. Maličká bola zlá, nervózna, odmietala prsník, málo priberala atď, proste všetko čo som Vám písala na instagram trvá do dnes, takže keď sme dnes išli na ortopédiu tak som to využila a šla fotiť do parku. Bolo tam už pomenej snehu a opäť to vyzeralo na takú jeseň ale teplota bola pod nulou. Ale čo by som neurobila pre môj blog a hlavne keď mám nejaké outfity v hlave tak ich proste musím dať von ako ich mám v tej hlave lebo by som v noci nespala. Preto som sukňu doladila zo svetrom, ktorý je trochu väčší ale mne sa hrozne páči pretože ukazuje aj taký ženský element a to rameno. K tomu som zvolila čierne pančuchy, k tomu klobúk a malé pančuchové čižmy. Tento outfit som videla na pintereste kde čerpám inšpirácie na módu, život, deti a podobne. A keďže som trendoholička tak som si okrem bielej kabelky podobne Bottegy Venety zaobstarala aj hnedú. No a toto je celý môj outfit ktorý sa mi hrozne zapáčil a privodil mi atmosféru jesene. Tak si užívajte tieto jeseno zimné dni a teším sa na Vás pri ďalšom článku či videu alebo na mojom instagrame kde som sa rozhodla spustiť challenge na 30 dní, kde prvý začína práve zajtra. Snáď sa zapojíte. 


Hello Glam Family. 


I hope you have a great time and enjoy your first snow. We went to the park because when I got this leopard skirt made of bonprix, I immediately came up with an outfit in the autumn theme. But what are we going to talk about. The little one was bad, nervous, refused her breast, gained little weight, etc., just everything I wrote you on the instagram lasts until today, so when we went to orthopedics today, I took advantage of it and went to take pictures in the park. There was already a lot of snow and it looked like such an autumn again, but the temperature was below zero. But what would I not do for my blog and especially when I have some outfits in my head so I just have to put them out as I have them in that head because I wouldn't sleep at night. That's why I tuned the skirt with a sweater, which is a bit bigger, but I really like it because it also shows such a feminine element and that shoulder. For this I chose black stockings, a hat and small stockings. I saw this outfit at a pinterest where I draw inspiration from fashion, life, children and the like. And since I'm a trendy girl, in addition to a white handbag, I also bought a brown one for Bottega Veneta. And this is my whole outfit which I really liked and it brought me the atmosphere of autumn. So enjoy these autumn winter days and I look forward to seeing you in the next article or video or on my instagram where I decided to run the challenge for 30 days, where the first one starts tomorrow. Maybe you'll get involved.



OOTD: SKIRT: BONPRIX

BOOTS: BAZOS.SK

SWEATER, HAT: SECOND HAND

BAGS: SHEIN










You Might Also Like

8 comments

  1. U nás vůbec nenasněžilo. Jinak outfit je parádní a vybrala jsi krásné místo na focení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U nás bylo včera ráno tolik sněhu, že jsem se až lekla :D ale to je vždycky taková ta upřímná radost z toho prvního sněhu :)
    Moc pěkný outfit! :)

    Belle âme

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno je to radosť s prvého snehu aj celkového snehu lebo to už nie je taký sneh ako sme my mali keď sme boli malý a ani už toľko nemáme snehu ako kedysi

      Odstrániť
  3. Nádherné fotky a ta sukně nemá chybu! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe