AKO NA JARNÝ DETOX S ALTEVITA?

mája 18, 2021

 


Ahojte Glam rodinka.

Dnes Vám prinášam dúšok trochu iného článku alebo teda šálku a to z iného cesta než je móda. Okej tak teraz som asi napísala somarinu ale snáď ma chápete. Skrátka dnes to nebude módny článok ale skôr lifestyle. Ktorí ste tu dlhšie alebo viete čítať bočné panely, či dokonca ma sledujete na instrarame tak viete že minulého roku v septembri som porodila dievčatko ktoré je mojím 5 dieťatkom. Ak máte nejaké deti tak určite viete že žene po pôrode občas ostane nejaké to bruško alebo ako to ja volám tak nejaké tie faldiky na brušku. No a preto som vlastne začala cvičiť ale do toho som hrozne chcela detoxikovať svoje telo. Veď za tých 30 rokov života sa na mňa čo to nalepilo. 

Takže dnes tu bude článoček o mojom detoxe, ktorý som mohla oskúšať vďaka Altevita.sk ktorá mi zaslala v rámci spolupráce detoxikačný balíček. Vo firme boli však taký milý že mi zaslali aj zopár vzoriek čajov, iného detoxu a kaše pre malú z kozieho mlieka. Ale späť ku detoxu. 




ČO TO VLASTNE TEN DETOX JE? 

Detox je očista tela. Teraz nemyslím takú tu duševnú ale odpadkovú. Teda vaše telo sa zbaví všetkého odpadu, ktorý sa Vám nalepil na črevá. Takúto očistu by sme mali robiť každý rok, pretože vďaka tomu sa môže posilniť aj imunitu, lepšie sa absorbujú živiny, vitamíny a minerály. A prečo som sa vlastne ja rozhodla pre detox? No je to z toho dôvodu lebo dobrý detox Vás dokáže zbaviť aj brušného tuku alebo celkového tuku ktorý sa lepí na naše orgány a keďže ja mám po pôrode to bruško tak preto práve detox aby sa mi trochu zmenšilo bruško. Samozrejme že aj cvičím ale telo si chcem očistiť aj z vnútra. 




ČO OBSAHUJE DETOX OD ALTEVITA? 

Ostropestrec mariánsky

Výťažky z ostropestreca mariánskeho patria k najdôležitejším zložkám prípravku Liver Detox. Sú zdrojom flavonoidov a silymarínu – dvoch cenných látok, ktoré sú základom pre efektívnu regeneráciu pečene a jej správne vyživenie. Ostropestrec je naviac zdrojom bielkovín, vitamínov a aminokyselín.

Inulín

Táto látka sa často využíva ako náhrada cukru pre diabetikov, keďže ju tvorí prevažne fruktóza. Inulín však plní dôležité úlohy aj pri detoxikácii organizmu – v črevách sa totiž správa ako rozpustná vláknina, je zdrojom energie pre črevné baktérie a pomáha tak budovať zdravú črevnú mikroflóru.

Psyllium

Alebo po našom skorocel indický, je taktiež bohatým zdrojom vlákniny, ktorá je dôležitá pre budovanie a udržiavanie zdravej črevnej mikroflóry. Výťažky z Psyllia obsahujú až 70 % vlákniny.

Škorica cejlónska

Výťažky zo škorice cejlónskej spomaľujú vyprázdňovanie žalúdka, vďaka čomu optimalizujú tráviace procesy. Naviac, vďaka pomalšiemu vyprázdňovaniu žalúdka prispievajú aj k udržaniu vyváženej hladiny glukózy v krvi.

Triphala

Triphala sa skladá z výťažkov 3 bylín – Haritaki, Amalaki a Bahera. Tie majú na ľudský organizmus širokospektrálne účinky. Pomáhajú pri zápche, eliminujú toxíny a ťažké kovy, pomáhajú spaľovať tuky, prečisťujú tráviaci systém a zásobujú organizmus vitamínmi, minerálmi a vlákninou.

Zloženie

Ostropestrec mariánsky (Silybum marianum, Pôvod: EU), Inulín - vláknina z čakanky (Cychorium intibus, Pôvod: EU), Psyllium (Plantago ovata, Pôvod: India), Cejlónska škorica ( Cinnamon zeylanicum - verum, Pôvod: Sri Lanka), Triphala - Haritaki, Amalaki, Vibhitaki ( Phyllanthus emblica, Terminalia belerica, Terminalia chebula, Pôvod: India)



AKO KONZUMOVAŤ?

Priznám sa že prvý krát som pila detox tak že som si do zimnej vody dala veľkú polievkovú lyžicu a nechala to tak stáť. Potom to išlo ťažko. Takže môj tip je aby ste si to nasypal do teplejšej vody. Dve drevené lyžičky ktoré sú v detoxe ( treba ich poriadne hľadať) nasypete do tej vody a poriadne premiešate. Nenechávajte to vychladnúť ale hneď to do seba šupnite. Môže sa Vám stáť že prvé poháriky budú hnusné, bude Vás napínať ale časom si určite zvyknete.


MOJA SKÚSENOSŤ? 

Tento detox pijem už vyše 2 mesiacov. Samozrejme že správy detox by ste mali mať aspoň 3 mesiace takže ja ďalej pokračujem ale zatiaľ Vám spíšem moje skúsenosti lebo ich je už veľa. Je veľa toho pozitivného čo sa mi vďaka detoxu stalo a ako mi je. Tak v prvom rade, pred detoxom som pila neustále kávu lebo som bola mega unavená. Teraz však nemám chuť na kávu a energie mám viac než pred tým aj keď by to chcelo ešte viac energie ale pri 5 deťoch sa neni čo čudovať. Ďalším plus je chuť na sladké. Určite to poznáte keď máte chuť na sladké tak dokážete zjesť aj veľkú Milka čokoládu behom hodiny. Tak teraz už tie chute nemám. Skôr mám chuť na nejakú tu zeleninu a ovocie a sladké ma nejak neťahá. Čo je super pre moje brucho, zdravie ale aj zuby. No a najlepšia výhoda alebo skúsenosť je že mi lepšie trávy. Kedysi som jedla 2x na deň a kto sa aspoň trochu zaujíma o zdravie a stravu tak vie že to nie je dobre, že správny jedálniček by mal byť naplnení aspoň 5x na deň. Preto mnoho krát nám vznikajú aj tie pneu na bruchách. Takže teraz pociťujem hlad skôr a presne sa mi to tak odvíja a jem 5x na deň. 



MOJE HODNOTENIE?

Určite odporúčam všetkými 10 pretože pre mňa to je asi ta najlepšia vec a som veľmi šťastná že som dostala tento balíček na spoluprácu a otestovanie. 




UŹÍVATE NEJAKÝ DETOX? AKÉ MÁTE SKÚSENOSTI S DETOXOM ? 









You Might Also Like

12 comments

  1. Ostropestřec je úžasná bylinka, piji ho často jako čaj. Jinak pomáhám tělu v detoxikaci s pomocí chlorelly a pampelišky a to obvykle na jaře a na podzim :)
    Držím palce, ať za své snahy brzy sklidíš i výsledky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkný blog!
    Fandím ti, ať ti tento detox pomůže. Já na tyhle věci moc nevěřím a jsem vůči nim spíše skeptická. Přeci jen si myslím, že když máme ledviny, játra aj. tak naše tělo v podstatě detoxikuje, tedy se čistí, samo ☺️ Neříkám, určitě jsou nějaké bylinky na takovou tu pomoc fajn, ale nic se podle mě nesmí přehánět. Každopádně moc pěkný článek a shrnutí, držím palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, je skvělý, že se při detoxu cítíš lépe a máš větší energii. Také jsem nad nějakým detoxem a čištění těla přemýšlela. 🙈😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. Áno je to super. Skús určite nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  4. Zajímavé složení, teď na jaře se tyhle detoxy určitě hodí a ráda také časem nějaký vyzkouším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je super. A ako hovoríš na jar je ešte lepší :)

      Odstrániť
  5. Z pohledu skoro doktora slovo "detox" nesnáším, protože to dělá naše tělo samo (játra). Navíc bych to asi nepozřela, protože třeba psylium mám doma a když jsme ho namočily do vody, byl z toho slušnej kekel :D Ale chápu, že každý na to má jiný názor :) Hlavně, že se po tom cítíš lépe :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno robí to telo samo ale nie vždy sa zbaví toho čo má. Ak sa o tom učíš tak určite vieš že telo potrebuje aj takýto detox aby sa zbavilo špiny ktorá tam je, ktorá sa mení na tuk a vďaka tomu sa naše orgány obaľujú tukom. A ja sa cítim skvelo po tomto. Takže toto je len môj názor. Každý môže mať iné účinky.

      Odstrániť
  6. This sounds wonderful! The ingredients are great. Thanks for sharing!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už som o tom počula, ale neskúšala som ešte 💐 Veľmi pekné fotografie aj článok ♥

    Blox de la Licorne
    Youtube 💐

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe