ELEGANT LADY

mája 07, 2021

 



Ahojte Glam rodinka.


Ako sa máte? Aj u vás konečne svieti slniečko alebo ešte stále máte chladné dni? U nás to občas vyzerá že je leto a niekedy zase že je zima. Dnes Vám poviem niečo trochu o elegancii ako ju ja vnímam a prečo sa mi páči čím ďalej tým viac. Neviem či to máte aj vy tak alebo mali ste, že počas puberty a dospievania ste boli takými exotmi. Ja sa priznám že som bola veľký, pretože som bola jediná Emáčka na škole, potom jediná ktorá sa obliekala ako Bill Kaulitz, dokonca som sa takto líčila a dokonca ( to by ste na mňa nepovedali) ale mala som vlasy ako on. Nemyslím tie krátke ale tie veľké vlasy ako dikobraz. No a ako išiel čas tak aj môj pohľad na módu a štýl sa menil a mení neustále. A čím som staršia tak tým viac sa mi páči taký elegantný, ženský a romantický štýl. Samozrejme že nie som za jeden štýl, to by som proste nebola ja. Ale v poslednom čase sa mi páčia sukne, šaty, elegantnejšie topy, či blúzky, saká a podobné druhy oblečenia. Neviem či táto moja vlna elegancie sa mi začala páčiť preto lebo sa nejak začali objavovať sukne, balónové rikávy alebo to bude naozaj tým vekom ale dnes Vám prinášam aspoň jeden z mojích obľúbených outfitov, ktorý vznikol vďaka spolupráci zo stránkou Rouzit od ktorých som dostala tieto krásne topánočky. Veľmi som si ich zamilovala aj preto lebo sú na menšom opätku a vďaka priesvitnej sieťke pôsobia tak žensky. Samozrejme že bez veľkej sukne, krátkeho topu a mašli v hlave by to nebolo ono. Pri tomto outfite som si pripadala ako Alenka v ríši divov. A vďaka skvelému fotografovi Adamovi moje fotky presne vystihujú moju náladu a premenu v ženy. 

AKÝ ŠTÝL SA VÁM PÁČI? MÁTE RADI ELEGANCIU? 


OOTD: BOW: DIY
TOP: BAZOS
SKIRT, BAG: GATE
SHOES: ROUZIT









#spolupráca 





You Might Also Like

24 comments

  1. Nádherné fotky, ta sukně je naprosto dokonalá a celý outfit vytvořila zajímavějším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no mne sa veľmi páči :) je taká nafúknutá :D

      Odstrániť
  2. Moc pěkná kombinace. Nakombinovat sukni muselo být náročné, je dost výrazná sama o sobě, a tak o to více oceňuji vhodně zvolené doplňky i zajímavý top.

    Na Tokio Hotel vzpomínám. Mě to naštěstí minulo, ale pár mých spolužaček emo mánii propadlo. Moc si tě v tom nedokážu představit. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No je trošku výraznejšie ale zato veľmi pekná :)

      Odstrániť
  3. Tento outfit jsem viděla už na instagramu a musím říct wau, přesně můj styl a nádhera! Neskutečně ti to sluší a záříš!
    Jinak jsem také vždy byla exot a také jsem dost jela v emo stylu, možná to někdy někde ukážu, pro pobavení :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Aj ja uvažujem že ukážem niekde fotky :D

      Odstrániť
  4. Elegance přece k ženám patří. Moc krásné fotky!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc ti to sluší :)! Krásné fotky. Také mám ráda eleganci :). Často nosím sportovní oblečení. U nás bylo včera a předevčírem krásně, letní teploty. Dnes se to pokazilo a celý den je zataženo a prší :/
    Leník

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ako u nás. Bolo pekne a dnes už aj pršalo. Ďakujem za kompliment

      Odstrániť
  6. This outfit is phenomenal, I love the skirt and shoes! Polka dot mesh is everything! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tenhle styl Ti opravdu moc sedí! :) Botky se k sukni krásně hodí, jak tam mají také takovou síťku :) Na nějaké balónkové halenky nejsem, ale jinak mám halenky také ráda :) Akorát nejsem moc městský člověk, takže jsem viděna hlavně v legínách a mikině :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. Každý má právo nosiť to v čom je mu dobre. Ja tiež občas do obchodu pôjdem len v legínach a mikine :)

      Odstrániť
  8. What a beautiful textured outfit! That's such a pretty skirt and the wrap top looks great with it :) So nice for spring!

    Hope you are having a good day :)

    Away From The Blue

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta sukně! WOW. Moc hezký outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné fotky, ta sukně je nádherná :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe