RECENZIA: TVORBA ZARÁBAJUCÉHO WEBU - KROK ZA KROKOM

augusta 16, 2021

 


Ahojte Glam rodinka.


Dnešný článok bude nezvyčajný na moje pomery alebo na tento blog, pretože to bude recenzia na knihu TVORBA ZARÁBAJÚCEHO WEBU KROK ZA KROKOM. Keď Hanka dala výzvu, že kto by chcel túto knihu dostať a zrecenzovať ju tak som sa samozrejme prihlásila a tešila. A tešila som sa dokonca aj keď prišla. Ale potom ma napadlo, že čo som to spravila, pretože ja knihy nečítam. Viem že je to chyba a nebudem sa vyhovárať na čas lebo ten máme všetci rovnaký a aj keď mám 5 deti tak si skôr nájdem čas na sledovanie videí a čítaní článkov o móde ako na čítanie knih. Tak isto od firmy Dognet, ktorá je hlavným vydavateľom tejto knihy mám už asi 3 knihy a ani jednu som nedočítala. Lenže, keď mi ju dala Hanka tak som si proste povedala že toto musím prečítať aj keby neviem čo bolo. A teda tadá je prečítaná a tuna je k nej recenzia. 




Kniha má krásny obal, veľa zaujímavých a pekných obrázkov a vizuálne sa mi veľmi páči. Je to trošku náročnejšia kniha, preto si ju určite prečítam ešte aspoň dva krát, pretože je tam mnoho vecí ktoré ma nie len že zaujali ale o mnohých som ani nevedela. Táto kniha Vám ukáže ako ľahko si môžete založiť svoj web, ktorý budete používať na nejaký svoj projekt alebo v rámci affilate programu. 



Nájdete tam poučky o tom čo je SEO ako na SEO, čo sú kľúčové slová a prečo by ste ich mali vyhľadávať ak chcete na svoj web či blog pritiahnúť ľudí, aby od Vás neskôr niečo kúpili alebo proste aby sa stali vašími čítateľmi. Ja osobne som do teraz kľúčové slová nepoužívala, teda používala po Hankinej prednáške na Blogger evente. Vtedy som trochu používala kľúčové slová a veľmi ich vyhľadávala aby som nalákala publikum na blog. No teraz je to málo čo a neviem ani povedať či tie kľúčové slova mali úspech alebo nie. A presne toto radí aj kniha, aby ste si zapisovali štatistiky a potom ich vyhodnocovali. Ďalej sa tam môžete dočítať čo je hosting a doména a že keď to myslíte zo zarábaním vážne tak by ste mali mať svoj web. 



Samozrejme že v každom dohovore od tvorcov je napísané že na webe nezačnete zarábať hneď, že to chce proste čas a s týmto musím súhlasiť. 

Veľmi ma nadchlo aj to ako tvorcovia vysvetľujú polopate affilate systém. Čiže zarábanie pomocou affilate. Kde môžete použiť buď bannery, odkazy či obrázky ktorým dáte vy osobne link, ktorý dostanete od firmy, ktorá je zameraná na tento systém zarábania.



 Máte tam aj plno odkazov  na stránky, ktoré Vám majú pomôcť z danou vecou. Napr: založenie domény, affilate firma, seo, kľúčové slová a podobne. Sú tam vysvetlené aj cudzie slovíčka, ktoré by ste mali poznať ak sa dáte na tento biznis. Ja ako blogerka som písala firmám aby sme začali spolupracovať a práve vďaka tejto knihe som zistila že môj email nebol správny. Je tu presne aj email ako by mal vyzerať a k nemu aj Media kit, ktorý ja som nikdy nepriložila. No a nakoniec každej kapitoli máte stránku, kde si môžete napísať poznámky. 




Mne sa táto kniha natoľko zapáčila že zrejme čoskoro spustím svoj projekt, ktorý som už chcela spustiť pred narodením malej a verím že vďaka tejto knihe a jej krokom dosiahnem úspech. Ak teda rozmýšľate nad tým že začnete zarábať online a neviete ako nato, tak si rozhodne túto knihu musíte prečítať. 


POČULI STE UŽ O TEJTO KNIHE? AKÝ JE VÁŠ NÁZOR? 






You Might Also Like

22 comments

  1. O tejto knižke počujem prvýkrát, ale vyzerá super. Hlavne tá čas so seo, o tom by som sa chcela vážne dozvedieť viac. Ale musím ti pochváliť fotky. Moc sa ti podarili!!

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Napíš Hanke či nemá ešte knihu navyše.

      Odstrániť
  2. I think I should get this book in English version, I need to improve my blog quality too :)
    Thank you for sharing!

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zdařilá recenze a pěkné fotky! Do tvorby webu jsem se ponořila loni, když jsem psala web/blog pro mamku, která se věnuje výrobě šperků a vinutých skleněných perel. Ač pracuji v IT, toto pro mě byla úplně nová zkušenost a knížka by se mi tehdy velmi hodila. Takto jsem si musela vše nastudovat a osahat sama v praxi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tam nie je o grafike nič ale o tom ako písať články. Tak skús si zakúpiť knihu lebo je super aj pre blogerky. Ako na SEO a tak.

      Odstrániť
  4. Hi. your site is very nice, you have very nice articles. Do you want to be friendly sites? my web is worldtravellike.blogspot. com
    Contact ozgurworldtravellike@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Knížku neznám, ale musí být zajímavá :). Tyto marketingové pojmy mi nejsou úplně cizí :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je veľmi zaujímavá. Ešte teraz občas do nej pozerám keď niečo hľadám aby som zlepšila blog.

      Odstrániť
  6. SEO is so important and I'm sure this book is super helpful to many!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Čtu teď knížku na podobný způsob a není to moc snadné čtení. Člověk se musí opravdu soustředit :) ale zase se dozvi spoustu zajímavých věcí, které může uplatnit u blogu :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno musím čítať pozorne. Ja som niekedy aj 3x prečítala jednu kapitolu aby som ju pochopila.

      Odstrániť
  8. I like this fuchsia color dress.


    great post!Like your blog, thank you for sharing.

    body wave wig new year luxhairshop

    These contents have greatly helped me.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem za tip :) O knižke som ešte nepočula, takže nemôžem povedať svoj názor, no základom je určite aj akási dávka profesionality a kreativity

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kniha je super len si ju treba prečítať viac krát, pretože je veľmi spísaná profesionálne a je tam veľa vecí ktoré sa ťažko chápu.

      Odstrániť
  10. Super recenze, knížka musí být zajímavá :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty jo, moc děkuji za pěknou recenzi. Docela bych o takovou knížku měla zájem, protože plánuji na svém webu v budoucnu dost pracovat. A moc pěkné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe