EKOLOGICKÉ PRANIE S PERSILOM

januára 28, 2022

 



Ahojte Glam rodinka.


Ktorí ma sledujete na youtube, tak viete že som prešla s takých fashion videí na vlogy, kde Vám ukazujem proste život s 5 deťmi. No a po dlhšom uvažovaní som sa rozhodla že aj tuna budeme pridávať niečo z bežného života, preto si dnes môžete prečítať článok kde zrecenzujem tablety na pranie od Persilu. Tieto tablety som dostala v rámci spolupráce zo stránkou TRND.



Tieto tablety sú ekologickejšie než obyčajné prášky, pretože v sebe obsahujú o 97% menej plastu. Ako to? No skrátka tak že klasické prášky, kapsule a gély sú väčšinou v plastových vreciach, sáčkoch alebo obaloch, zatiaľ čo tento persil má papierový obal, a obal s plastu, ktorý sa rozpustí počas prania. Čo je skutočne za mňa plus. 

Navyše sa rozpustia aj pri nízskych teplotách. Ja periem pri 40°C a nestalo sa mi, žeby sa tableta nerozpustila, no niektoré dievčatá na instagrame písali že im sa nerozpustila úplne. Ak som však dala skutočne prať už na 30°C, pretože som to chcela skúsiť na nižšej teplote než periem zvyčajne, tak nejaké tie stopové prvky toho prášku ostali na šatách. Takže až pri tak nízskych teplotách sa skutočne nerozpustí úplne. 

Čo je však u mňa mínus je vôňa. Niektoré dievčatá píšu že im šaty krásne voňajú, no ja nič necítim. Vidím krásne čisté prádlo, šaty ktoré žiaria čistotou ale vôňa sa niekde vytratila. Pokiaľ nepoužijem aviváž, tak mi šaty vôbec nevoňajú. Preto za mňa je toto mínus. 



No a ak sa ma opýtate či by som ich odporúčila tak áno, ale musíte počítať s tým že Vám šaty voňať proste nebudú. Alebo možno áno, ako písali dievčatá. Predsa len každá sme iná a toto je môj názor. 

Dúfam že sa Vám recenzia páčia, pretože takýchto domácich vecí tu bude možno čoskoro viac. 


MÁTE ODSKÚŠANÍ PERSIL? ČO HOVORÍTE NA TIETO KAPSULE? 



You Might Also Like

3 comments

  1. Já mám taky ráda, když mi oblečení voní, takže to asi nebudou tablety pro mě. U nás jsem je ještě neviděla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tyhle kapsle se také chystám, moc ráda je vyzkouším. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe