SHEARLING JACKET

januára 31, 2022




 Ahojte Glam rodinka. 

Dnes tu mám pre Vás článok na tému trendov, pretože ak ste postrehli tak mnoho influrenceriek vytiahlo bundu zo zbrúsenej kože, tzv Shearling jacket. Tieto bundy sú veľkou obľubov, pretože v zime zahrejú a sú veľmi šik. Môžete ju nosiť aj k šatám, ako ja v poste ktorý som Vám spísala minulého roku alebo aj k športovému looku. Viete ju skombinovať z gumákmi, čižmami, teniskami ale aj kozačkami. 

Táto bunda je tak originálny kúsok, že sa skutočne hodí pre všetky štýly. Ja som to dnes zladila z vestou, ktorá je tiež veľkým trendom, košeľou ( dnes som si vybrala modrú, pretože sa mi ten kontrast farieb veľmi páči) , čiernymi nohavicami, členkovými čižmami a kabelkou na retiazke. 

Ja som si túto bundu, kúpila z bazosu a celkom sa divým že ju slečna predala pod cenu. Ako na tú dobu, pretože som ju kupovala minulého roku. Na mojom instagrame budem teraz po dobu 7 dní pridávať REELS ako môžete túto bundu nosiť. Vždy to bude o inom outfite ale pritom to bude o jednej bunde. Ak ma teda nesledujete na instagrame tak to rýchlo napravte, aby Vám neunikli žiadne reels. 

MÁTE SHEARLING JACKET V ŠATNÍKU? PÁČI SA VÁM TÁTO BUNDA? 


OOTD: BUNDA: BAZOS
KOŠEĽA: BRATOVÁ
VESTA: SHEIN 
NOHAVICE, TOPÁNKY, KABELKA: SECOND HAND

You Might Also Like

3 comments

  1. Není to úplně můj styl, ale každému sluší něco jiného a tobě padne naprosto perfektně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi podobnú bundu mám aj ja a úplne ju zbožňujem :) Tá vesta je taktiež super! Hoci tento outfit nie je priveľmi môj štýl, tebe to veľmi pristane :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bomba ležérní outfit :)

    Když už jsem tady, ráda bych tě pozvala na můj giveaway právě probíhající na mém blogu. Krásný zbytek dne :)
    Andie Chambers

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe