ÍL VHODNÝ NA PLEŤ ALE AJ VLASY

marca 01, 2022

 



Ahojte Glam rodinka. 

Keďže sa mi rozbehli spolupráce vo veľkom, tak Vám prinášam opäť článok v rámci spolupráce. Dnes to bude článok zo sféry beauty, pôjde o marocký íl a spolupráca bude zo stránkou BIONATURAL.SK

Z tejto stránky som dostala aj argánový olej, na ktorý máte recenziu TUNA. Tak ako pri oleji som bola spokojná, tak ani pri íle nemám čo vytknúť. Ale poďme pekne po poriadku.



Íl sa nachádza v plastovej nádobke, toto je asi jediné mínus. Keďže sa stránka zaoberá bio produktami, tak som počítala skôr zo sklenenou nádobkou. Opak je pravdou. Nádobka je plastová, rovnako ako vrchnak. 

Íl je veľmi jemnučký a má mnoho výhod a použití. Môžete ho použiť ako masku na vlasy, či na telo, pleť ale zapomoci neho si môžete spraviť bahenný kúpeľ. Mňa zaujal hlavne kvôli vlasom. Nevedela som si predstaviť, žeby som si nejakú hlínu dávala na vlasy, ale po preštudovaní som prišla na postup. 



Ak chcete teda íl používať na vlasy musíte si zmiešať íl so žĺtkom a trochou vody. Vytvorte si masku a naneste na vlasy, ktorú necháte pôsobiť 15 minút. Potom si ju jednoducho zmyte a vlasy budete mať hebké a lesklé. Ak máte však vlasy chemicky ošetrené, tak si spravte na prameni vlasov test. Je to len pre Vaše dobro.  

Skúšala som si vyrobiť aj masku na tvár a telo. Takáto maska sa vyrába nejak takto. Zmiešajte si íl, med a citrónovú šťavu. Ja som dávala všetko od oka, aby som si vytvorila kašičku, proste klasickú konzisteniu masky. Opäť som nechala 15 minút a zmyla vlažnou vodou. Pleť som mala potom hladšiu, žiarivejšiu a jemné vyrážky boli vysušené. 



Ak máte teda problémy z pleťou, tak skúste tento íl. Mne veľmi pomohol, a dokonca kde som mala mastnú, lesklú pleť bola zrazu pleť matná, hebká a bez známky mastnoty. Keď sa mi niekde robila vyrážka tak som si spravila kašičku, naniesla a vkľude nechala aj celú noc. Ráno som ju len zotrela a vyrážka bola malinká, vysušená, bodka, ktorá zmizla behom 2 dní. Tak isto som to používala aj do kúpeľa, aby som si vysušila vyrážky na chrbte, ktoré sa mi často robia. 



Moje hodnotenie teda je, že ak máte problémy s pleťou tak po ňom určite siahnite. Ak bojujete aj s drsními vlasmi, tak íl im dodá potrebné živiny a vlasy budú jemnejšie. Tento íl, spĺňa to čo sľubuje a ešte omnoho viac. 


POČULI STE UŽ O ÍLE? POUŽÍVATE ÍL SKÔR NA PLEŤ ČI VLASY? 




You Might Also Like

9 comments

  1. Tak na toto sa musím ešte pozrieť. Veľmi ma zaujal tento produkt a vyzerá super.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. This clay mask sounds amazing! Love that it can be used both on skin and hair.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O jíle jsem už slyšela, ale nezkoušela ho :). S pletí problémy mám a z tvé zkušenosti by se mi teda si hodil :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jíl mám doma, ale nenapadlo mě si z něj vyrobit i masku na vlasy. Děkuju za super tip a recept na ni :) rozhodně bych ho měla používat častěji než do posud 🙈

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som kedysi milovala ílovú masku na pleť, neskutočne mi to vždy prečistilo póry, avšak zároveň som mala pleť aj veľakrát vysušenú. Určite by som sa však po íle poozberala opäť a možno vyskúšala aj iné použitia tohto zázraku :) Ďakujem za tip!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jíl je skvělá věc, používám ho na obličej, jen smíchaný s vodou. Krásně vyčistí. A na vlasy taky, ale pouze suchý prášek - místo suchého šamponu. A je to super!

    Simple living: Co doopravdy potřebuje miminko

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takto samotný jsem marocký jíl nikdy nezkoušela, ale jelikož mi v různých maskách na obličej velmi vyhovoval, tak jsem si ho nedávno také objednala, zatím jsem ho ale nezkoušela. Na vlasy jsem též četla, že je super, to jsem ale nikdy nezkoušela, v tom nedám dopustit na olivový olej!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, vypadá hodně dobře a určitě pleti prospívá. Moc ráda bych vyzkoušela, po značce se podívám. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na vlasy bych si jíl asi nedala, každopádně na pleť mám jíly moc ráda, i jako složku v kosmetice:)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe