BURGUNDY AND ROYAL BLUE

mája 05, 2022

 



Ahojte Glam rodinka.

Milujem farby a v poslednom čase ma neskutočne baví, vyhľadávanie nejakých bláznivých kombinácii. Dokonca aj túto kombináciu modrej a bordovej som našla na pintereste, len v inom podaní a keďže je veľkým trendom nosiť svetre so saténovými šatmi, tak som si to skúsila práve na tomto trende. Spočiatku som si myslela že to bude blbý nápad, pretože dáma podľa ktorej som si zvolila túto kombináciu farieb mala na sebe modré elegantné nohavice a k tomu bordový sveter. Doplnky boli čiernej farby, ale poviem Vám pravdu že toto sa mi páči viac. Aspoň som mohla aj ja predviesť trend svetra, ktorý je hoc dlhý ale vy si ho pomocou opasku, či šnúrky viete skrátiť a urobíte z neho takýto kratučky svetrík. 

Presne tento outfit je aj skvelý v tom že je skvelý na jar alebo aj jeseň. Ak máte chladnejšiu jar, tak si dáte len silonky, či teplejšie punčošky, čižmy ako ja a môžete ísť. Ja som nemala nič, pretože až taká veľká zima nebola a dalo sa to zvládnuť. K tomu som zvolila nenápadnú ale štýlovú kabelku, pretože ten zlatý krúžok je namiesto náramku. Krásne doplní outfit a dodá mu zrniečko elegancie. 

MÁTE RADI NEZVYČAJNÉ KOMBINÁCIE FARIEB? SKÚŠALI STE UŽ TREND TZV. SKRÁTENÉHO SVETRA? 


OOTD: SVETER, ŠATY: SECOND HAND
ČIŽMY: BONPRIX
KABELKA: SHEIN









You Might Also Like

2 comments

  1. Tenhle odstín modré mě nikdy nepřestane na oblečení bavit, to je tak nádherná barva! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe