SKINCARE OD MYAUSTRALIA.EU

januára 26, 2023

 





Ahojte Glam rodinka. 


Posledné dni moja pleť nevyzerá nejak veľmi dobre, aj keď tak nevyzerá, pretože nosím makeup na fotkách. Ak teda sledujete moje vlogy, tak ste si to určite všimli. Ja osobne to vidím už nejaký čas a preto som bola veľmi rada, keď mi stránka Myaustralia.eu ponúkla spoluprácu. Táto stránka ma mnoho prírodnych produktov, od značiek ako Botáni, The Jojoba company a Wild Ferns. Mne osobne sa zapáčila značka Botáni, ktorú Vám dnes predstavím. 

Takže značka Botáni používa prírodne a ekologicky certifikované ingrediencie z najkvalitnejších restliných zdrojov z celého sveta. Značka vyberá len suroviny najvyššej kvality z celého sveta, vrátane extra panenského olivového oleje z Grécka, oleja z bobulí Acai z Brazílie a extraktu z plodov slivky kakadu. Spoločnosť Botáni vyvíja vegánske prírodné produkty v starostlivosti o pleť od roku 2003. Je to značka ktorá svoje produkty netestuje na zvieratách a dokonca neobsahuje ani žiadne živočišné zložky, preto je označovaná za vegánsku. 

Ja som dostala v rámci spolupráce gél na čistenie pleti, tonikum, peeling a maska v jednom, denný krém a peeling na telo. Všetky tieto produkty Vám prídu v zelených papierových krabičkách, čo podporuje ekologiu, pretože sa rozkladajú. No a potom samotné produkty sú v sklenených fľaštičkách. A teraz ideme na samotné produkty.


Čistiaci gél na pleť:

Čo sa píše o produkte: Prirodzene penivý čistiaci prípravok, ktorý je šetrný k vašej pokožke a zároveň ju hydratuje. Obsahuje výtažky z kvetov nechtíka lekárskeho a harmančeka, je doplnený o výtažok z koreňa echinacey, ktorý preukázateľne pôsobí protizápalovo. V našich výrobkoch radi používame olej z australského čajovníka s vôňou citrónu, a to nielen pre jeho antiseptické účinky, ale tiež pre jeho sviežu, príjemnú vôňu.  

Čistiaci prípravok je vhodný pre všetky typy pokožky, hlavne pre mastnú a zmiešanú so sklonom k tvorbe akné. Ľahko penivé zloženie vyčistí vašu pleť a odstráni nečistoty, pričom minimalizuje podráždenie a vysušenie, a čo je hlavné, nezbavuje pleť dôležitých ochranných olejov. 

Pri čistení pleti bežnými mydlami sa naruší hydrolipidová vrstva (známa tiež ako kyslý plášť, prirodzená ochranná bariéra našej pleti). Táto vrstva je dôležitá pre ochranu pokožky pred infekciami, podráždením, alergickými reakciami a dehydratáciou. Nadmerné čistenie môže spôsobiť, že sa pleť stane náchylnou k ďalším infekciám a vyrážkam, a samozrejme bude viac vysušená.

Je dôležité vedieť, že dehydratovaná pleť nie je to isté ako suchá pleť. Suchá pleť je spôsobená nedostatkom oleja v pokožke, zatiaľ čo  dehydratovaná pleť je spôsobená nedostatkom vody. Suchá pleť je "typ" pleti, ale dehydratáciou môže trpieť každý typ pleti. Penivé zloženie jemne čistí pleť a odstraňuje nečistoty, minimalizuje podráždenie a vysušenie bez toho, aby zbavovalo pleť prirodzených životne dôležitých olejov.

Čo o ňom hovorím ja:

Okrem toho že sa nachádza v sklenej fľaštičke, má pumpičku, ktorá dáva primerané množstvo produktu. Ja osobne som použila dve pumpičky. Pred samotným použitím som si navlhlčila pleť s teplou vodou, aby sa mi otvorili póry. Potom som si napumpovala gél na končeky prstov a tiež trochu navlhčila, vytvorila penu a následne napenila pleť. Pena je veľmi jemná, takže sa dá ľahko zmyť. Vôňa je veľmi nezvyčajná ale typická pre takéto prírodné produkty. Pleť je po vyčistení jemná, čistá a matná. Gél vôbec pleť nesťahuje, nedráždi ani nezanecháva červenú. Pri niektorých produktoch mi pleť sťahuje ale tuna vôbec. Vôbec ju nemám napnutú ale pritom cítiť že je čistá.  



Pleťová voda: 

Čo sa píše o produkte: Vďaka intenzívnemu pôsobeniu klimatizácie v lete a v kúreniu v zimnom období môže byť pokožka suchá a bez života. Vy pre osvieženie pijete vodu. Čo ale vaša pleť?

Ukľudňujúca voda na tvár má na pleť revitalizačné účinky. Je ideálna na úľavu pre akýkoľvek typ pleti. Tento malý klenot s krásnou vôňou ružovej kvetovej vody a harmančeka ľahko uskladníte v kabelke, aby ste sa cítili sviežo po celý deň.

Táto pleťová voda je prírodnou alternatívou alkoholových toník. Má na pleť hydratačný, tonizujúcí a revitalizačný účinok. Stimuluje krvný obeh a podporuje štruktúru prirodzeného kyslého plášťa pokožky. Pleťová voda je harmonicky vyrobená z prvotriednych organických rastlinných výťažkov a organickej kvetinovej vody. Zjemňuje štruktúru pleti a pozitívne pôsobí na jej flóru. 


Čo o nej hovorím ja: Vodička je v sklenenej fľaštičke ale namiesto pumpičky má flakónik, cez ktorý si vodu nastriekate na tampón a pomocou toho si pretriete pleť, čiže si ju pekne dočistite. Opäť to pleť nedráždi, nesťahuje ale dodá pocit sviežosti, čistoti, pekne pleť rozžiari. Hoc má žltkastí nádych, tak na pleti ho vôbec nevidno. 


Peeling&Maska v jednom:

Čo sa píše o produkte: Neabrazívny prírodný čistiaci prípravok a maska na tvár na krémovej báze, ktorý odstraňuje odumreté kožné bunky a nečistoty bez toho, aby zbavoval pleť prirodzených olejov. Jedinečný peeling a maska 2 v 1 obsahuje exfoliačné mikroperličky bez obsahu plastov - jojobové guličky. Tieto rastlinné guličky využívajú legendárny jojobový olej, sú menšie a poskytujú jemné peelingové účinky.

Táto viacúčelová každodenná maska a čistiaci prípravok na tvár obsahuje zmes ovsených otrúb, australského bentonitového ílu, rýžovej múky, quandongu a olivového skvalánu. Jemne vyťahuje nečistoty z pórov a odstraňuje odumretú pokožku, aby bolo dosiahnuté zmatnenie, zjednotenie tónu a jas pleti.

Tento nádherne voňavý peelingový čistiaci prípravok, je vhodný pre pravidelné používanie pre všetky typy pleti.


Čo o nej hovorím ja: Produkt sa nachádza v plastovom obale, ktorý skôr pripomína krém. Veľmi ľahko sa dá vytlačiť, pretože má stredne hustú konzistenciu a preto sa s ním dobre pracuje. Má zelenkastú farbu a nezvyčajnú sladkú vôňu. Ak ho budete používať ako peeling, tak si ho veľmi jemne masírujte po pleti. Je to veľmi jemný peeling ale ja som aj po prvom použitý cítila na pleti ten rozdiel. Bolo vidno, že pleť je čistejšia, hebkejšia a rozžiarená. Ak som ho použila ako masku malo to skoro rovnaký efekt až nato že pleť nebola tak čistá a jemná. Nato že je to peeling tak sa veľmi ľahko umýva s pleti, bez toho aby Vám tam ostali nejaké zrniečka. 




Hydratačný krém: 

Čo sa píše o produkte: Rýchlo sa vstrebávajúci krém ukľudňuje začervenenie vašej pleti a zároveň ju chráni pred nepriaznivými vplyvmi prostredia. Výsledkom je úžasne rozžiarená pleť. Obsahuje betaín (získaný z cukrovej repy), olej z čajovníka s vôňou citróna a olej z francúzskej levandule. Krém je vhodný pre zmiešanú, mastnú pleť a pleť so sklonom k tvorbe akné.

Tento hydratačný krém zanechá vašu pleť sviežu a bez stôp mastnoty. Produkt sa rýchlo vstrebáva do pleti, nenechajte sa však zmiasť jeho neviditeľnou hydratačnou schopnosťou - hydratácia je skutočne dlhotrvácna.

Účinné látky aloe, nechtíka lekárskeho a harmančeka upokojujú podráždenú pokožku. Tento výrobok je vhodný pre všetky typy pleti od normálnej cez zmiešanú, až po mastnú a aknóznu pleť. 


Čo o ňom hovorím ja: Krém je veľmi príjemní. Má pumpičku, cez ktorú dáva akurátne množstvo. Ja osobne som si dala dve pumpičky, pretože krém si dávam aj na krk. Má svetlo zelenú farbu a príjemnú vôňu. Je strednej konzistencie. Nie je veľmi riedky ale ani hustý a preto sa ľahko rozotiera. Čakala som že sa bude dlhšie vstrebávať ale vstrebal sa veľmi rýchlo. Nechal príjemný film na pleti ale nie mastný. Pleť som mala pekne premastenú ale nie veľmi a dobre hydratovanú. Pleť sa mi trošku leskla ale nie ako keby bola mastná ale skôr ako zdravo. 



Peeling na telo: 

Čo sa píše o produkte: Tento vegánsky telový peeling je vytvorený na základe synergickej zmesi zložiek, ktoré poskytujú optimálny osviežujúci peeling.

Peeling s obsahom austrálskej morskej soli pôsobí na odstránení odumretých kožných buniek a masážou stimuluje krvný obeh. Svieža zelená farba pochádza z organickej riasy spiruliny.  Pôsobí na čištenie a detoxikáciu pokožky, uvoľňuje póry a pripravuje telo na hydratáciu. Olivový skvalán udržiava Vašu pokožku vyživenú a chránenú, zatiaľ čo povzbudzujúci olej z citrónovej myrty povzbudzuje Vaše zmysly. Pomocou soľného peelingu Spirulina ľahko pripravíte pokožku na depiláciu, opaľovanie či hydratáciu. 


Čo o ňom hovorím ja: Tento peeling je veľmi hustný. Ako na mňa až veľmi, pretože som ho nevedela ani nabrať. Má v sebe však príjemné zrniečka, vďaka ktorým si viete spraviť príjemnú masáž. Vôňa je pre mňa trochu výraznejšia než som čakala ale keď sa osprchujete tak ju necítite. Pokožku som mala po ňom skutočne hebkú, príjmenú na dotyk a prekrvenú. 


Zhrnutie: Táto rada je skvelá aj pre citlivú pleť, pretože ju nedráždi. Príjemne vonia a navyše pleť krásne a dôkladne vyčistí. Za mňa určite odporúčam, pretože pleť po čistení nie je vôbec napnutá a vyzerá krásne, čisto a mladistvo. 


POZNÁTE TÚTO ZNAČKU? MÁTE RADI PRÍRODNÚ KOZMETIKU?






You Might Also Like

4 comments

  1. Vypadá to na super řadu produktů a je skvělé, že ti vyhovují. :) Ten scrub bych vyzkoušela hned. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ráda jsem si přečetla o kosmetice, kterou neznám a tvých zkušenostech.
    Děkuji a přeji příjemný večer. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Produkty vůbec neznám, ale tvoje pleť po nich vypadá moc hezky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Produktové fotky se ti moc povedly! :) se značkou zkušenost nemám, ale také se snažím vybírat veganskou kosmetiku netestovanou na zvířatech :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe