STRAPCOVÁ SUKŇA

januára 04, 2023




 Ahojte Glam rodinka.


Všetci už očakávame 3 sériu Emily in paris a hlavne tie jej svetoborné outfity. Zopár som si ich už pozrela na pintereste a veľmi ma pobavilo ako Emily začala kombinovať farby, textúry, materiály, vzory a veľkosti. Poniektoré outfity v tomto seriály som ja nosila minulého roku a preto očakávam že pre mladú generáciu nastane čas farieb. S toho sa nesmierne teším, pretože veľa mladých je skôr za neutrálne, čierne a nevýrazné farby. Ono pre nás bol veľkým módnym hitom seriál Sex v meste, ako aj jeho filmy a teraz pre nás ale aj mladšie ročníky tu bude Emily. A aj keď mám 32 rokov, tak farby, vzory a rôzne strihy milujem. Preto som extrémne nadšená s takýchto outfitov a teším sa na teplejšie počasie, keď budú po uliciach chodiť ženy vo farebnom oblečení. Minulého roku nám dokonca módny návrháry zaviedli strapce ako doplnok oblečenia a veľa z nás ich nosili len na sukniach, no Emily strapce povýšila a tohto roku ich budeme nosiť aj na bundách. Takže veľmi sa teším na nové trendy, ktoré tento seriál prinesie. 

POZNÁTE TENTO SERIAL? VIDELI STE UŽ SÉRIU 3?

OOTD: BARETKA: LONDÝN

SWEATER, SKIRT, BAG: SECOND HAND

BOOTS: OBUJTO








You Might Also Like

1 comments

  1. Wow, za mě je to až extravagantní kousek, který vypadá dobře, když se umí nosit a zkombinovat - což ty splňuješ na jedničku! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe