BONPRIX JACKET + BELLAKABELKY BAG

februára 01, 2023




 Ahojte Glam rodinka. 

Určite ste zaznamenali že v trendoch sú momentálne koženkové kabáty, bundy, sukne, kraťasy a šaty. Ak nie tak presne aj na zimu, k nám prišli trendy v podobe koženky. Pod kraťasy či sukne si ženy dávajú oteplené silonky, doplia to svetrami, čižmami, kabátmi a sakami, aby to bolo stále teplo a štýlovo navrstvené. No a viete že sa ja proste trendy milujem, ale nepodarilo sa mi zohnať koženkový kabát, tak som siahla po alternatíve a to koženková oteplená bunda z Bonprixu. Aj keď to tak nevyzerá je skutočne hrubá, oteplená a pritom štýlová. A navyše keď som ju zbadala tak som si hneď pomyslela ,,toto by si určite vybrala aj Laura". Viete Laura Blair je pre mňa takou ikonou a ja proste milujem jej štýl. Takže som tu bundu musela mať. 

Navyše ako vidíte tak som k tomu doplnila legíny, vysoké čižmy, čierny rolák, pilot okuliare a mega kabelku, ktorú mám zo stránky Bella kabelky. Zvolila som teda dve farby ( myslím v outfite) , kde jedna je trochu viac výraznejšia, dodáva takú zdravú farbu mojej pokožke a druhá trochu utlmuje, ukľudňuje a je pokladaná za farbu elegancie. Celý outfit je vhodný do práce, na obed alebo aj detského parku, pretože do tej veľkej kabelky si viete všetko zbaliť. Ja som v nej mala moju veľkú zrkadlovku, peňaženku, ovládač na foťák, vlhké utierky, rúž atď. Proste toto je presne mama kabelka, ktorú potrebujeme my mami. 

ČO HOVORÍTE NA KOMBINÁCIU FARIEB? AKO SA VÁM PÁČI OUTFIT? 


OOTD: JACKET, BOOTS, LEGGINS: BONPRIX

TURTLENECK: SECOND HAND

SUNGLASSES: GATE

BAG: BELLA KABELKY












You Might Also Like

2 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe